Greven22 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei Finnes det et program for og starte andre pcer i nettverket med wake on lan. Hadde vært greit og startet litt pcer rundt omkring og gjort oppdateringer mm Det skal helst ikke være så altfor dyrt. Og det trenger ikke spesielt andre egenskaper enn at jeg må kunne slå på maskinen! Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) http://www.depicus.com/wake-on-lan/wake-on-lan-gui.asp litt spartansk, men hvis du har alle MAC-adresser og sånn på en lapp ved siden av, fungerer det vel edit: med command-line versjonen kan du jo lage bat-filer for å slå på hver enkelt maskin i nettverket. blir kanskje litt enklere edit2: google vet du Jippi! Første gangen jeg har fått sagt det! Endret 21. januar 2004 av RolloThomasi Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 det er forsåvidt en løsning. Mener jeg har et program som graver frem mac adresser rundt omkring i nettet Vet du noe om programmet er gratis eller ikke ? Prøvde ikke google når det er lettere og spørre her. I og med at noen kan ha erfaringer med et program og/eller at det sikkert er andre som lurer på dette Lenke til kommentar
tøs Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det er ikke gratis.. husker ikke hvor jobben kjøpte det.. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 hmmzz ca pris da.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hmm, noen som vet om det er mulig å få wake on lan til å funke på tvers av subnet? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hmmzz ca pris da.. Det er gratis. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hmm, noen som vet om det er mulig å få wake on lan til å funke på tvers av subnet? Hva mener du? Så vidt jeg vet så kan ihvertfall det programmet vekke over internet og via LAN på egne valgte porter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå