Gå til innhold

Overnaturlige evner..

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sittet no å prøvd å lage en kald psiball, ved å tenke at jeg gjorde flytende nitrogen varmt med hendene. Og det merkelige var at det ble sinnsykt kaldt mellom hendene mine... creepy...

men jeg klarte liksom ikke å få send den noe sted, den bare var der til jag tok hendene fra hverandre...

Du skal ikke fysisk kaste den, du skal visualisere at den blir sendt eller kastet bort. Les sånne artikler, si ifra hvis du klarer noe :)

Lenke til kommentar

Selv ser jeg sammenhenger mellom evnen til å håndtere psi, evnen til å tegne noelunde OK tegninger og kunne touch på tastaturet.

For å lære noen av delene må du ha tro på at det er mulig å gjøre slikt, og du må være motivert og entusiastisk og faktisk ha lyst til å lære dette. Tålmodighet er også viktig..

Noen mennesker blir sett på som naturtalenter f.eks. til å tegne eller bruke psi, dette er fordi disse rett og slett på slump har funnet ut hvordan de tegner/bruker psi, de er altså heldige, ikke naturtalenter :)

Selv klarte jeg ikke å tegne annet enn strekmennesker før, nå har jeg etter ett års 'trening' kommet meg litt videre. Dette med å tegne går også på noe lignende som psi, du trener opp det mentale - hånd/øyekordinasjon eller noe som helst fysisk hjelper det ikke å trene opp. (jeg tegner greit med venstre hånd, det går tregere men resultatet blir omtrent det samme - jeg er høyrehendt og det beviser litt at kordinasjonen i hendene ikke er så viktig) Du må trene opp det psykiske. Det er ikke lett å forklare, men jeg tror hvem som helst som har lyst til å lære og er motivert kan lære seg å både tegne og utnytte psi i en fei.

Selv har jeg sett tegninger og malerier jeg synes er mye mere imponerende enn å bøye en skje. Jeg hadde aldri trodd det hadde vært mulig å tegne/male slik hadde jeg ikke sett det med mine egne øyne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har alltid trodd på slike ting og tror på det enda. Klarer hele tiden å "tippe" ting basert på en følelse inni meg. Det er klart det er sant.

Lenke til kommentar

Fy ******, jeg snakket med en kompis om dette igår og han prøvde i en halvtime å snu ett psi-wheel. Tilslutt klarte han det.

Nå er jeg og han sammen hos søsteren hans og vi leker oss med psi-wheel og skal snart prøve oss på psi-balls.

Fy ******, nå er vi glad :D

Dette var som jeg trodde, og hadde håpet på.

Kompisen min klarte nettopp å gjøre hånden magnetisk og trekke til seg arket og greier

Dette var jævlig gøy! :D

Det er faktisk sinnsykt lett og, man må bare forvente at den skal snurre og ikke prøve for hardt og være helt rolig og klar og konsentrert i tankene.

Hvis dere ikke klarer det, prøv å hold hånden litt inntil tven for å "lade" den opp. Det hjalp meg, jeg tror det er placebo effekt men likevel.

Lenke til kommentar

Hvordan gjorde han det ja, godt spørsmål :)

Han holdt en hånd inntil tvapparat og "tappet" energi derifra så tenkte han at energien gikk videre ned til andre hånden og da ble papiret tiltrukket.

Jeg vet ikke hva den psi-kraften heter.

Vi har akkurat overbevist søsteren hans og kjæresten til søsteren. Det er vanskeligere å gjøre det når noen ser på, det krever total ro i sinnet.

Du kan søke på google etter informasjon om psi-wheel, kort sagt bretter du en liten papirbit til en liten paraply og setter den oppå en nål. Den skal være passe stor til at den ikke kommer borti bordet/bakken.

Jeg stikker og leker med psiwheelet mitt :laugh::laugh:

Lenke til kommentar

Eg har ofte følelser som faktisk stemmer med omgivelsene. F.eks hvis eg skal noe så tenker eg nei....dette går ikke bra så skjer det akkurat noe som ikke skal skje. Har også evner som gjør at eg kan vite om noen er greie eller rare/tvilsomme.

Kan ikke forklare det men eg har det sånt nesten hver dag.

Btw dejavu.....er hverdagsli her hos meg. Også drømmer eg om noe så noen uker etterpå så opplever eg 100% eksakt det som eg drømte om. :wow:

Lenke til kommentar

her har dere en ny "lek:" ta et lite stykke papir(helst kavdratiskt, men en post-it funker fint) og brett den NESTEN perfekt i to like deler. dette skal da gjøre at papiret effektivt er dobbelt så tykt, men har halve overflaten. bøy det tlbake igjen, slik at da arket mer eller mindre har en vinkel på ca 10 grader i brettpunktet. for de av dere som liker matte, skal da bretten lage en"stump" vinkel. legg papiret ned slik at spissen på bretten vender ned. papiret vil da opføre seg ganske likt det man på engelsk kaller "see-saw." den vil ha en tendens til å dette på samme siden hver gang. poenget med denne leken er at man da skal holde hånden over den siden av arket som ligger mest ned, og prøve å få arket til å trekkes til hånden din, uten at hånden og arket faktisk berører. det sees ikke så veldig godt, men er til gjengjeld en svært lett måte å trene opp de psykiske evnene dine til et slikt nivå at du kan prøve mer vanskelige ting.

legg merke til at man her må ha hånden ganske nær. etter hvert kan man flytte hånden lenger og lenger vekk, og se om man fortsatt greier det...

Lenke til kommentar

Lade opp ved å ta på tv`n, det er jo latterlig. Som en sa så får man da tilført statisk elektrisitet, og som alle vet så kan det få ting til tiltrekke seg eller frasyve verandre. Trur di har blit lurt om du trur at det er hans syikiske krefter som gjør det når han først lader seg opp fysisk via tv`n.

Jeg har opplevd mage ganger at ting tiltrekker seg meg, små plast biter og ull tråer og slikt. Som alle veit så kommer jo det av at man har statisk elektisitet i seg, og det er noe man lader opp uten å åtte bruke syken.

Du jukser noe sisykt om du bygger opp enegri feltet med å tilføre deg statisk elekrisitet fra andre fysiske skilder. Du er vel ute etter å klare dette med din hjerne, da anbefaler jeg deg og ikke jukse med å bruke godt kjente fysiske hjelpemidler.

Ha. Lade opp med tv`n, har jeg hørt det også. Legg et ark på TV`N og se hva som skjer, aaaa.... magi!!! :laugh:

Lenke til kommentar

Lord-KGA, Om man lader seg opp fra tven og tenner på ett stearinlys med fingrene, er det juks da? (Retorisk spørsmål, svaret er nei :p)

Det er placebo effekten som er avgjørende.. Hele greien med til å visulisere energi og slikt er også placebo - tror jeg iallefall.

Jeg snurret psi hjulet over 10 runder idag i fysikktimen, dette er lengste sammenhengende snurring jeg har klart uten å miste konsentrasjonen. Dette gjorde jeg uten å lade meg opp med noenting, konsentrasjon er alt som trengs..

Selvsagt var det ingen som så det :D

Lenke til kommentar
nå har jeg prøvd på div. ting maange ganger men får det ikke til!

er det noen metoder for å trene opp disse evnene???

Prøv psi-hjulet først, det er enormt følsom og du merker fort om du gjør det rett. Det krever tålmodighet forresten, kompisen min brukte 30 min før han klarte å snurre det. Jeg brukte mye mindre tid siden jeg ble overbevist om at det var mulig når jeg så han gjøre det.

Så er det bare til å trene og øve, være motivert, ha lyst til å lære dette, ha god tålmodighet og fremst av alt ha tro på at det er mulig..

Alle disse tingene jeg nevnte over er nødvendig for å lære seg å tegne noe særlig bra, skrive fort på tastatur, lære seg ett språk eller instrument. Det er nødvendig samme hva du vil lære deg.

Og, det er utrolig enkelt når du først klarer det, men det er det som er vanskelig, å klare det.. :D

Lenke til kommentar
nå har jeg prøvd på div. ting maange ganger men får det ikke til!

er det noen metoder for å trene opp disse evnene???

Prøv psi-hjulet først, det er enormt følsom og du merker fort om du gjør det rett. Det krever tålmodighet forresten, kompisen min brukte 30 min før han klarte å snurre det. Jeg brukte mye mindre tid siden jeg ble overbevist om at det var mulig når jeg så han gjøre det.

Så er det bare til å trene og øve, være motivert, ha lyst til å lære dette, ha god tålmodighet og fremst av alt ha tro på at det er mulig..

Alle disse tingene jeg nevnte over er nødvendig for å lære seg å tegne noe særlig bra, skrive fort på tastatur, lære seg ett språk eller instrument. Det er nødvendig samme hva du vil lære deg.

Og, det er utrolig enkelt når du først klarer det, men det er det som er vanskelig, å klare det.. :D

hvor lenge mediterte du, eller gjorde du ikke det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...