Gå til innhold

Overnaturlige evner..

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

<snip>interssant historie

Etter å ha lest dette kom jeg på en historie som jeg har hørt et par ganger av mamma og onkelen min. Like før og under begravelsen til mormor stoppet plutselig klokken hennes, dvs mormors klokke, men etter begravelsen begynte den å gå igjen. Det var ikke dårlig batteri, eller noe som pleide å skje regelmessig med klokken. Det skjedde der og da.

Noe annet i forbindelse med mormor, noe som hendte like før hun døde. Bestevenninnen hennes fikk plutselig en følelse av at nå måtte hun dra å besøke henne, ellers ville det være for sent. Ca en uke etter besøket døde hun. Hun var riktig nok syk (kreft), men ikke dødsyk.

Personlig har jeg vanskelig for å finne noen gode 'vitenskapelige' forklaring på de to hendelsene. Det skjer mye merkelig rundt dette med døden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til: Pycnopodia

Det der med "en kilende føelse i pannen" har jeg også opplevd! :-D

men jeg har gjordt det så lenge at jeg kan oppnå den følelsen med hvilken som helst gjenstad (bare den er skarp) for eks:

Jeg sitter i en stol hos en kamerat og leser i et blad, og så oppdager jeg at det "dirrer"(kiler) i panna. Jeg ser opp og ser at det er en hylle oppe til høyre for meg. Kanten på denne hylla er jævelig skarp, og den peker rett på panna mi. Jeg prøver å overse hylla fullstendig, men kan ikke, det bare kiler bare mere og mere. Og det hele ender med at jeg må sette meg et annet sted.

Jeg kan også prøve å fokusere på panna mi, og oppnå den samme følesen. :wow:

ps: Jeg synest at det går lettere hvis den skarpe gjenstanden er av metal.

pps: jeg ville heller ha beskrevet "kilingen i pannen" som den samme følesen som man får, når beinet "sovner" (masse nåler som prikker på undersiden av huden)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke beinet mitt har sovnet, så jeg har ikke noe å sammenligne følelsen med. Jeg husker for mange år tilbake at jeg oppdaget den sansen når jeg holdt en trykkblyant og blyant inntill panna, så den funker nok på flere ting enn bare metall. Men, plastikk tror jeg ikke virker.

Lenke til kommentar

Prøvde meg på det psiball greierne, fikk det ikke til men det begynte og prikke i hendene og det føltes veldig varmt ut siden jeg tenkte på varm ball.

Kjente før at jeg var veldig "tence" i kroppen, men da jeg ikke fikk det til så bare "slapp jeg energien løs" og ja, jeg er nå mer avslappet, mulig det er sykisk men jeg er det. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hei! Har lest gjennom postene her med interesse!

Det er visst mye fokus på disse PSI-greiene!

Har noen av dere hørt om Jose Silva? Denne mannen var et geni i ordets rette forstand og han brukte 50 år av sitt liv til å forske på dette.

Har vært på kurs med Deborah Borgen (hun fra fornemmelse for mord) der hun instruerte i Jose Silvas Ultra Mind ESP!

Er der klar over hvilke evner vi mennesker egentlig har, men har glemt hvordan man bruker??

Har ikke mye tid, så det jeg egentlig ville komme med her var følgende... ALLE som er interessert i dette bør gå på Silva-kurs! (Litt dyrt første gang 3800,- ,men du kan repetere til 300,- etterpå så ofte du vil)

Livet ditt etter dette kurste er ikke som det var før, tro meg! Har vært der!

Alle mennesker har evnen til å være klarsynte, vi er bare ikke klar over det!!!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Har vært på kurs med Deborah Borgen (hun fra fornemmelse for mord) der hun instruerte i Jose Silvas Ultra Mind ESP!

Er der klar over hvilke evner vi mennesker egentlig har, men har glemt hvordan man bruker?? 

Har ikke mye tid, så det jeg egentlig ville komme med her var følgende... ALLE som er interessert i dette bør gå på Silva-kurs!  (Litt dyrt første gang 3800,- ,men du kan repetere til 300,- etterpå så ofte du vil)

3800? Ja, jeg tror nok Jose Silva var et geni ja...

Lenke til kommentar
Hei!  Har lest gjennom postene her med interesse!

Det er visst mye fokus på disse PSI-greiene! 

Har noen av dere hørt om Jose Silva?  Denne mannen var et geni i ordets rette forstand og han brukte 50 år av sitt liv til å forske på dette.

Har ikke mye tid, så det jeg egentlig ville komme med her var følgende... ALLE som er interessert i dette bør gå på Silva-kurs!  (Litt dyrt første gang 3800,- ,men du kan repetere til 300,- etterpå så ofte du vil)

Livet ditt etter dette kurste er ikke som det var før, tro meg!  Har vært der!

Alle mennesker har evnen til å være klarsynte, vi er bare ikke klar over det!!!

Lykke til alle sammen!

Høres fett ut det kurset. Har det noen internettside?

Jeg tror også 'overnaturlige' evner er noe alle har i underbevisstheten, det bare handler om å grave de frem. Når man har levd hele livet sitt og undertrykket disse greiene så er det kanskje lettere sagt enn gjort.

For tiden praktiserer jeg telekinese på blyanter, jeg vet ikke hvorfor men jeg blir skremt hver gang jeg klarer det. Slike ting skal jo ikke gå ann, og på en måte vil jeg ikke tro på det heller ;)

Jeg leste om noe underbevissthet-greier for litt siden (skal se om jeg finner linken senere), og nå hører jeg stemmer inni meg. Stemmer som "løp ellers mister du bussen", "pizzaen er ferdig", "gå nå, bilen kommer og henter deg straks" - det artige er at denne stemmen alltid har sinnsykt rett. Den foreslår ting jeg bør gjøre "hvorfor" svarer jeg og så sier den tilbake "bare gjør det". Jeg tror ikke det er noe overnaturlig med dette, noen kaller det kanskje magefølelse eller intuisjon, jeg tror det handler om å lytte til underbevisstheten

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...