IntelAmdAti Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Jeg har vært borti litt av hvert av overtroiske ting. Før noen leser videre, samme om du er skeptisk eller troende til dette, bør du lese dette; http://www.psipog.net/show.php?id=10133 - etterpå leser du signaturen min. Ja, det er altså bra å være skeptisk og tenke selv/spørre spørsmål selv men ikke bra å automatisk stole på eller forkaste diverse teorier og meninger. Spør deg selv "hvorfor skal jeg tro på dette?" og "hvorfor skal jeg ikke tro på dette?" før du gjør opp noen mening. Mine opplevelser med overnaturlige ting er svært begrenset, jeg har følt det på meg når en som sto meg nær skulle dø og det hender jeg gjetter ting riktig. Jeg gjettet blant annet passordet på en privat irc kanal for en rivaliserende battlefield1942 klan, den dag idag tror de jeg hacket meg inn i kanalen deres med script. Kanskje er dette flaks eller tilfeldighet, men noen ganger føler jeg at jeg nærmest får litt hjelp ifra oven. Det er utrolig som jeg klarer å falle og krasje uten å skade meg. Jeg har en kompis som jeg tror er litt inne på dette med okkulte og overnaturlige ting, han sier han har klart å forme en psi-ball i en norsk time på skolen. I tillegg har jeg vært i kontakt med "healere" - mennesker som helbreder kroppen med hendene sine. Men, til saken, her er interresant lesning; http://www.psipog.net/ http://www.uri-geller.com - Denne mannen har gjort psykiske triks forran enormt mange mennesker, og forran enormt mange høytstående mennesker. Å si det ikke er mulig å gjøre det han gjør er som å si USA faket månelandingen http://www.occultforums.com/ - Jeg registrerte meg nylig her. http://www.occultforums.com/printview.php?t=7594&start=15 Jeg tror altså seriøst på at det er en del ting som kan oppnås med psyke. Jeg tror kungfu mestere har brukt denne "kraften" i tusener av år, i kungfu kalles kraften for "Chi" - jeg er usikker på om dette er samme kraft som Uri Geller bruker men det utelukker jeg ikke. Jeg håper egentlig på at en av dere kan bøye skjeer og trekke i snoren til naboen ved tankekraft men ganske enkelt ikke har villet innrømme dette av frykt for å bli lagt inn på psykisk avdeling. Kall meg sprø så kaller jeg deg tunellsynt mens jeg peker på signaturen min. Endret 21. januar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Btw, det er høy partyfaktor å sprette pils med tankekraft =D Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 http://www.gotpsi.org/cgi-bin/bi/loc2.pl Her kan man ta en test, det går ut på å gjette hvor på skjermen det kommet ett randomert target. Mitt resultat ble; Odds against chance of getting this close to the target = 1.7 to 1 Combined result for this run is close to chance. Noen som er bedre? Mesteparten av gangene ble det konsentrasjon og så tippe hvor på skjermen det kom blink. http://www.home.no/victork/location.JPG Slik ble noen av mine beste treffere. Legg merke til hvor bra jeg traff på den ene, oddsen for å treffe slik var ifølge softwaren 499 til 1. På mine beste treffere følte jeg meg 100% sikker på at der jeg trykket var rimelig nærmt targeten. Når jeg tenkte eller konsentrerte meg gikk det dårligere. Jeg tror det kan ha noe med at hjernen begynner å tenke logisk - den prøver å regne ut hvor det er sannsynlig at neste target kommer basert på hvor targetene har dukket opp på skjermen tidligere. På det beste treffet mitt fikk jeg kraftig magefølelse og jeg trykket før jeg rakk å tenke, jeg fikk litt sjokk når jeg kom så nærmt =D Enten er det ren flaks eller tilfeldiget, eller programvaren "lurer" deg og plasserer targeten nærmt der du klikker eller så ligger det noe mere bak. Jeg vet ikke hva jeg skal tro enda, jeg skal iallefall lese mye om dette "Psi" greiene. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 2. plass i Card Test og rett foran deg i Location Test Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ah, jeg digger sånt. Skal definitivt sjekke ut de linkene ganske grundig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Chi er bare en kraft, det finnes mange krefter innen kampsport, har selv trent opp Chi-kraften, når jeg trente kampsport. merket god forskjell etter en stund med trening, man reagerer raskere, og gjør ting mer nøyaktig innen kampsport, man reagerer også riktig. vet ikke om det er pga Chi eller treningen. jeg har også vært i kontakt med healere, er ikke noe annet enn Chi, bare at de tror på en annen kraft med annen effekt. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Mine scores: Card Test, odds: 8.2 to 1, hits: 8, trials: 25, Hit rate: 32 % Squential Card Test, odds: 8.9 to 1, steps: 66, trials: 25, steps/trial 2.64 Remote Viewing test, Cum score: 45.27, trials: 4 Location Test, odds: 5.4 to 1, trials: 25 Lottery Test, odds: 0.3 to 1 trials: 25, matches: 16 7 2 0 0 0, 0, mathces/play: 0.44+0.00 = 0.44 Hmm...jeg visste jeg ikke var så god i lotto da...og remote viewing er oppskrytt(hva skal man bruke det til?) Tror jeg får satse på poker fremover...eventuelt lese litt kart i blinde... vh krister Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har selv opplevd flere ganger at jeg nynner på en sang inni meg (helt stille med andre ord), og så begynner en kamerat eller søsken å nynne eller synge på akkurat samme sangen! Syns det er litt rart. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Psiball er en liten ball du lager i hendene med ren energi. Den kan være usynlig eller synlig, den kan lekes med, du kan legge informasjon i den, programmere den til å gjøre ting. Det kalles å 'pinge' noen hvis du sender en slik på noen for å få oppmerksomheten deres, det blir nesten som å tappe en person om skulderen over andre rommet. De kan lages varme eller kalde, noen får blemmer når de lager dem for varme mens de kalde kan brukes til å kjøle ned feber og sår på kroppen. Psiballene kan også brukes som våpen, du lagrer en bestemt type energi i dem, sender dem på en person og denne personen reagerer tilsvarende. Jeg har ikke klart å lage psiball enda, men de skal ikke være noe vanskelig. En kompis klarte å lage psi ball engang. Jeg har alltid trodd på en annerledes kraft enn elektrisiteten, og jeg har alltid trodd denne kraften ikke er oppdaget enda pga den eller de er vanskelig å påvise. Jeg ble eid i card test og location test ja Det som var spesielt med de testene, mesteparten av gangene gjettet jeg, mens noen ganger fikk jeg en følelse av at "Dette er selvfølgelig det riktige stedet" og det var det, enten jeg valgte kort eller location. Jeg tippet riktig kort for mange ganger på første forsøk og kom for nærmt target på location enkelte ganger til at jeg tror det er tilfeldig. Det er som sagt enten softwaren som tuller, eller noe mere som ligger bak, tror jeg. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Location greia 2.3 to 1 Scuential greia You took an average of 2.7 steps to find the hidden card. Trukke jeg er noe clervoiant av meg. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg tviler lit på det psiball greine. Det står at det går an å gjøre dem synelig, men jeg har aldri set noen bilder av det. Jeg har aldri sett det heller. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det høres interessant ut det med den Psiballen. Men hvordan vet en at en har klart å lage en slik ball, og hvordan kan en klare å lage det? Ved å tenke på det? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Lord-KGA, Hvis du hadde fått tusen bilder av psi baller ville du trodd de var falske. Det er vanskelig å bevise slikt, om ikke umulig, det er derfor ingen har klart å bevise det enda. Med bevise mener jeg finne en godkjent teori som støttes av forskere og vitenskapsmenn. Folka på psipog siten har laget en medie-del med filmklipp av telekinese og noen bilder av psi-baller. Merk at dette ikke på noen måte er beviser, det er hundrevis av måter å fake slike filmklipp på. Dette er ment som inspirasjon for andre. NI er helt syk =D En psiball kan se slik ut. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Det høres interessant ut det med den Psiballen. Men hvordan vet en at en har klart å lage en slik ball, og hvordan kan en klare å lage det? Ved å tenke på det? Les articlene og guidene på www.psipog.net Slik jeg har forstått det handler om å komme i en spesiell mental tilstand, en slags meditasjon eller trance, dette oppnår man ved å visualisere energi strømme gjennom deg ifra noe annet (jeg visualiserer om at jeg suger opp hele universet) som sola eller månen. Det viktige er at du visualisere at du trekker energi ifra noe du oppfatter som energirikt, så kan du trekke energi ifra varme ting eller kalde ting og få en varm eller kald psi ball. En varm psiball kan gi deg blemmer, mens en kald en kan brukes til å kjøle ned små skader eller hodepine og slikt. Jeg vet veldig lite om cryo og pyro greiene hva de kan brukes til å slikt, men les artikler Selv har jeg ikke klart å lage psiball enda, men jeg kjenner en som har klart det, dette har gjort meg bombesikker på at jeg kan klare det også før eller siden. Prøv å hold en metallgjenstand, kniv/gaffel over nesen like mellom øynene. Kjenn etter om du føler noe rart da. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg synes "hjernens kraft" er ganske kult egentlig, og har en del personlige tanker om det. Kunne tenke meg å sette meg inn i Buddhisme og måten de tenker på. Siggen din er jo genial, det er ganske artig å tenke på den måten. Tøff link til de psi greiene! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Remote Viewing Results User ***** Trial 1 Score 69 / 100 ikke dårlig det eller??? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg har sittet no å prøvd å lage en kald psiball, ved å tenke at jeg gjorde flytende nitrogen varmt med hendene. Og det merkelige var at det ble sinnsykt kaldt mellom hendene mine... creepy... men jeg klarte liksom ikke å få send den noe sted, den bare var der til jag tok hendene fra hverandre... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg har sittet no å prøvd å lage en kald psiball, ved å tenke at jeg gjorde flytende nitrogen varmt med hendene. Og det merkelige var at det ble sinnsykt kaldt mellom hendene mine... creepy... men jeg klarte liksom ikke å få send den noe sted, den bare var der til jag tok hendene fra hverandre... Få noen adre til å kjenne mellm henda dine, sån for å sjekke at det ike bare er noe du inbiller deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå