pgdx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Selv hører jeg bare ett og ett album, fra begynnelsen til slutten. Hvis det er dobbelt eller trippel-album hører jeg gjerne alle CD-ene også. Ser på musikk som kunst, og mener at den eneste måten man skal høre på musikk på er ett og ett album, i riktig rekkefølge. Digger spesielt How the west was won (Led Zeppelin, trippel), og The Wall (Pink floyd, dobbel)! Må høre How the West was won nå! Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Random eller shuffle spilling er bannlyst, naturligvis. Sitter nå og koser meg med ny-plata til Gluecifer, spiller 1 til 11 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tja, på PC'n tar jeg bare all musikken i playlisten og shufler. Skal jeg virkelig høre på musikk, og ikke bare ha den som bakgrunsstøy, så hiver jeg i skive i anlegget og spiller den fra start til slutt. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Akkurat hører jeg på Mogwai-CD-en min som jeg fikk da jeg kjøpte Millencolin-coveret (platekompaniet gav meg feil CD, de jæv...) men CD-en var bra! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Selv hører jeg bare ett og ett album, fra begynnelsen til slutten. Hvis det er dobbelt eller trippel-album hører jeg gjerne alle CD-ene også. Ser på musikk som kunst, og mener at den eneste måten man skal høre på musikk på er ett og ett album, i riktig rekkefølge. Digger spesielt How the west was won (Led Zeppelin, trippel), og The Wall (Pink floyd, dobbel)! Må høre How the West was won nå! Er langt på vei enig med deg. Synes også det må være hele album. Men hvis det er vinyl, hender det jeg tar en side om gangen. Ellers styrer jeg nesten konsekvent unna alle samle-plater, best of osv Det må være de egentlige albumutgivelsene av artisten, og helst uten tillagte bonus-spor. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Random og shuffle er tabu, men det er også sjelden jeg hører gjennom hele albumet når jeg sitter på pcn med winamp. Album hører jeg på anlegget. Eller hvis jeg spiller PES2 på Playstation2. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Strår og shuffler til vanelig, men npr jeg skal kose meg skikkelig (nei SnowDOG_, ikke SÅNN...) så setter jeg på et skikkelig god-album, som f.eks "How the west was won" eller "OK Computer", slike album, og kanskje spesiellt live-album SKAL nytes i riktig rekkefølge og i i full lengde. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg pleier å sette Winamp til å 'shuffle' igjennom all musikken min. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Shuffleshuffle her også Er et par CDer som ikke kan høres på uten å høre hele CDen da, og det er bla. The Wall. Så derfor ble jeg dessverre nødt til å ta den ut av playlista siden jeg trenger variert musikk når jeg surfer og lignende Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Når jeg sitter på pc'en har jeg bare en lang playliste med det meste av musikken min... så det blir artist for artist, men hopper mye rundt uansett. Hvis jeg derimot kjøper noen cd'er, så må jo de høres igjennom et par ganger fra begynnelse til slutt. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 hører på et album om gangen, der er det bare rett fram lissom Akkurat nå hører jeg på Metallica - Ride The Lightning albumet Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har en lang liste med rundt 1000 sanger som jeg har shuffle på.. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 setter på shuffle, og finner en annen sang hvis det kommer på noe jeg ikke har lyst til å høre på. Hører gjennom hele album av og til også, men skipper ofte noen sanger Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Går i shuffle her og. Bare nye albumer som står fra start til ende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå