Gå til innhold

Hele album, bestemt rekkefølge eller shuffle

pgdx

Anbefalte innlegg

Selv hører jeg bare ett og ett album, fra begynnelsen til slutten. Hvis det er dobbelt eller trippel-album hører jeg gjerne alle CD-ene også.

Ser på musikk som kunst, og mener at den eneste måten man skal høre på musikk på er ett og ett album, i riktig rekkefølge.

Digger spesielt How the west was won (Led Zeppelin, trippel), og The Wall (Pink floyd, dobbel)!

Må høre How the West was won nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv hører jeg bare ett og ett album, fra begynnelsen til slutten. Hvis det er dobbelt eller trippel-album hører jeg gjerne alle CD-ene også.

Ser på musikk som kunst, og mener at den eneste måten man skal høre på musikk på er ett og ett album, i riktig rekkefølge.

Digger spesielt How the west was won (Led Zeppelin, trippel), og The Wall (Pink floyd, dobbel)!

Må høre How the West was won nå!

Er langt på vei enig med deg. Synes også det må være hele album. Men hvis det er vinyl, hender det jeg tar en side om gangen.

Ellers styrer jeg nesten konsekvent unna alle samle-plater, best of osv

Det må være de egentlige albumutgivelsene av artisten, og helst uten tillagte bonus-spor.

Lenke til kommentar

Strår og shuffler til vanelig, men npr jeg skal kose meg skikkelig (nei SnowDOG_, ikke SÅNN...) så setter jeg på et skikkelig god-album, som f.eks "How the west was won" eller "OK Computer", slike album, og kanskje spesiellt live-album SKAL nytes i riktig rekkefølge og i i full lengde.

:yes:

Lenke til kommentar

Shuffleshuffle her også :)

Er et par CDer som ikke kan høres på uten å høre hele CDen da, og det er bla. The Wall. Så derfor ble jeg dessverre nødt til å ta den ut av playlista siden jeg trenger variert musikk når jeg surfer og lignende :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...