Potetdamen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg flytta nettopp alle delene over i et nytt kabinett.. Plutselig er det ingen lyd lengere.. Når jeg har på full volum så kommer det pittelitt lyd , men ikke mye,såvidt jeg hører det.. hva kan være problemet? Nyeste SoundMAX drivere installert. har integrert lydkort. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Sette høyttalerpluggen i rette hullet kanskje...?? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) det har jeg gjort.. funker ikke uansett.. begynner å bli irritert. Endret 21. januar 2004 av geedoo Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg flytta nettopp alle delene over i et nytt kabinett..Plutselig er det ingen lyd lengere.. Når jeg har på full volum så kommer det pittelitt lyd , men ikke mye,såvidt jeg hører det.. hva kan være problemet? Nyeste SoundMAX drivere installert. har integrert lydkort. Du må til windows for sjekke settings din. Sørg for at Sound og Wave er oppe. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Sound og wave er på full guffe..fremdeles bare litt lyd når jeg har på full volum.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Ingen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jordingsfeil? Er noe av kontakten borti kabinettet? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 nope kontakten er ikke borti kabinettet. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Når jeg byttet til mitt gammle kabinett så funka lyden.. merkelig.. Brukte et Aopen HQ08 og da funket ikke lyden. billig dritt spør du meg.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Er vel ikke det at du har koplet lydkabelen fra CD-Romen din til lydkort-delen? I såfall hvis du har digital lyd (vanlig nå) så skal du nappe bort denne kabelen. Trengs ikke.. Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 har du instalert noen drivere til lydkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå