Torbjørn Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 i et øyeblikk av klarsynthet (les: trengte unnskyldning for ikke å være seriøs), satte jeg opp en SMS varsling av nye poster på PHP forumet. en cron job sjekker forumet hvert 5. minutt for nye poster og sender en SMS ved nye poster. Jeg luftet ideen for ???????? og han syntes den hørtes interessant ut og står også på lista. Så hvis vi svarer ekstremt kort tid etter at det postes, er det forklaringen hvis noen andre vil stå på lista, er det bare å si fra. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Scriptet fungerer bra, så meld dere på! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hadde jeg bare hatt en mobil Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 BAre et spm.... Hvordan funker dette? Og ja: gratis? If so, trodde ikke noe var gratis i mobil verdenen jeg Lenke til kommentar
???????? Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Torbjørn har lagd et script som sjekker om det er noen nye innlegg, og sender en melding hvis det er noen nye. Funker bra. Det er gratis! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 det sender sms fra Sense, som lar deg sende gratis fra Web. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ja mulig og laste ned detta eller ? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 http://sms.shacknet.nu/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Ja, det er sikkert artig å ha 200 nye sms'r i innboksen når man kommer fra jobb "SE så mange venner jeg har!!!"..innhold: "det er kommet en ny post på hw.no" *199, og den siste er reklame fra 1930. Endret 21. januar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Torbjørn: Planit finnes ikke lengre.. det er byttet ut med "minside". Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 ZoRac: tror det skal være oppdatert på det. modulen fungerer hvertfall, hvor sto det skrevet om Planit? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ZoRac: tror det skal være oppdatert på det. modulen fungerer hvertfall, hvor sto det skrevet om Planit? http://sms.shacknet.nu/?/Installasjon/Før%20Bruk.php Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 ah, der ja. takk for feedback. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det går til hellvete hvis det er nye poster i alle forumene.. hadde vært greit med nye tråder i programeringsdelen, men ikke alle poster.. blir jo postet 5 poster i minuttet jo!! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 for øyeblikket sjekker jeg kun php forumet, er ikke så ille det. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 i et øyeblikk av klarsynthet (les: trengte unnskyldning for ikke å være seriøs), satte jeg opp en SMS varsling av nye poster på PHP forumet. Altså bare i PHP... Lenke til kommentar
jic Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Sorry, så ikke det Vel må si det er genial. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 en cron job sjekker forumet hvert 5. minutt for nye poster og sender en SMS ved nye poster. Neste steg blir jo selvsagt å automatisere svaringa. Man kan jo da eksempelvis ha: "Hei, jeg lurer på hvordan jeg gjør X i php..." hvor man da automatisk svarer: "Du finner svaret ved å søke på google / www.php.org / lese kildekoden / etc.". j/k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå