SvUpP Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Gamespot sin kritikk av dette spillet sier alt: http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigsotrr/review.html Mvh. S. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 O-U-C-H jeg har aldri hørt (erm) "pro games reviewere" snakke så åpenlyst negativt om et spill før. Her er et sitat : "Please do not play this game. We cannot stress this enough." Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) DETTE var meger bra!!! Jeg MÅ jo bare skaffe meg en demo av elendigheten for å teste det!! Fantastisk!! Lover at dette kommer til å bli kult ak som Plan Nine for Outer Space filmen:p All respekt for anmelderen her ass!! Her kunne Gamer lært Endret 21. januar 2004 av Corduroy Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) O-U-C-H jeg har aldri hørt (erm) "pro games reviewere" snakke så åpenlyst negativt om et spill før. Her er et sitat : "Please do not play this game. We cannot stress this enough." Har sett værre kritikker. Hvis noen husker bladet PCXL? Beste spill EVER!! Bare synd det ble lagt ned.. Endret 21. januar 2004 av Gromle Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Sikkert mange som kommer til å kjøpe spillet fordi de ikke vet bedre. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hehe, jaja sånn kan det gå, stakkars folk, ble jo slakta Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 The basic idea in the actual game is that you pick one from four vaguely different trucks and then one from five vaguely different levels. You then compete against another truck in a simple checkpoint race. That's it. However, Big Rigs can't even get this basic concept right. The supposedly computer-controlled truck you're supposed to be racing against in the game never actually moves. It's right there next to you at the beginning of a race, but it has no purpose in the game. This is to say, actually, that none of the game's races have a purpose because there's no competition and no time limit. You win every single time. HAHA, høres ut som et spill for meg! <-- evig taper i spill av alle slag Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Lol! Sjekk videoreviet også! Athelas Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 For de som er interesserte i film, er Mr. Cranky et artig nettsted som slakter alle filmer de ser i større eller mindre grad. Et par høydepunkter: The Tigger Movie Spice World Lenke til kommentar
nord Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hihi, hu som bruker å anmelde filmer i absolutt på tv2 "det manglet liksom det blodbadet jeg ville ha, så den får en enèr" Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det ligger på 2.plass "Most popular games"! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå