Gå til innhold

En virkelig dårlig kritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:laugh::laugh::laugh:

DETTE var meger bra!!! Jeg MÅ jo bare skaffe meg en demo av elendigheten for å teste det!! Fantastisk!! Lover at dette kommer til å bli kult ak som Plan Nine for Outer Space filmen:p

 

All respekt for anmelderen her ass!! Her kunne Gamer lært :green:

Endret av Corduroy
Lenke til kommentar
O-U-C-H jeg har aldri hørt (erm) "pro games reviewere" snakke så åpenlyst negativt om et spill før. Her er et sitat : "Please do not play this game. We cannot stress this enough."

Har sett værre kritikker.

 

Hvis noen husker bladet PCXL? Beste spill EVER!! Bare synd det ble lagt ned..

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
The basic idea in the actual game is that you pick one from four vaguely different trucks and then one from five vaguely different levels. You then compete against another truck in a simple checkpoint race. That's it. However, Big Rigs can't even get this basic concept right. The supposedly computer-controlled truck you're supposed to be racing against in the game never actually moves. It's right there next to you at the beginning of a race, but it has no purpose in the game. This is to say, actually, that none of the game's races have a purpose because there's no competition and no time limit. You win every single time.

 

 

HAHA, høres ut som et spill for meg! :green: <-- evig taper i spill av alle slag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...