tomboy Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 morn eg e en student i england og har nettopp kjøpt meg t610 som e suveren. men itte å ha hatt siemens m50 i 2 år med norsk t9 har eg blitt avhengig av ordbokå. på den engelske t610 e det bare engelsk, tysk og fransk ordliste. Mitt spørsmål e derfor om nogen vett om det e mulig å downloade norsk t9 fra et sted. har sett på internet forskjellige plasser uten å finne et fnugg. på forhånd takk Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Prøv å oppgradere firmware. Tror det fikser biffen. Gå til nærmeste "service" sted... Lenke til kommentar
tomboy Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 så det ska ver mulig å få norsk t9 på servicen? så hvis eg trykke: > *< < * < * e det korrekt? eg ser at inne på service > text labels på t610'en så e det kjempe mange attributes. Vett nogen hvilken attribute/setting som eg må stille på for å få norsk t9. det e jo heller ikkje mulig å få æ, ø eller å ved vanlig multitasting heller, så det e litt viktig å få fikset dette. tom Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Som sagt, ta den med til service sted! Du kan ikke fikse norsk språk på den sjøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå