oya Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har bestilt en mobiltelefon fra siba.no (03.01.04). Den har enda ikke kommet. Når jeg logger inn på sidene der, står det status "Salg". Hva mener de med "salg"? Finner heller ikke noe e-post til kundeservice. Disse virker useriøs... Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hei. Av egen erfaring er disse veldig seriøse, og jeg har bare positive ting å si om dem. Jeg ble ekspedert fra hun som er webansvarlig ut fra stavangerbutikken. Hvilken mobil har du bestilt da? Hvis det er E-700, er den ikke i butikken før neste uke. Har du prøvd å ringe dem? SIBA Kundetjeneste Åpningstider: Mandag - Fredag 09.00-19.00 Telefon: 81500585 Endret 20. januar 2004 av IRazor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå