perdaniel Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Spørsmålet mitt er - Er Abit NF7 v2.0 er dårlige kort å klokke med en Abit NF7-s v2.0 ? - Kva er den eigentlige forskjellen? - Er det ikkje det samme kortet? Bare at -s utgaven har noe ekstra som sata osv? Kjappe svar:) mvh PD Lenke til kommentar
felge Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 er ikke sikker... kjøp begge 2 korta og se hvilket som klokker lengst... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 NF7 "non-S" klokker og yter like bra ja. Mangler S-ATA og SoundStorm. Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Tja. Eneste forskjell er at det er s-ata support.. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tja. Eneste forskjell er at det er s-ata support.. også tror jeg Nf7-S har Firewire som vel ikke NF7 har. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tja. Eneste forskjell er at det er s-ata support.. også tror jeg Nf7-S har Firewire som vel ikke NF7 har. Jepp, + ekstra USB utganger+firewire til og montere i PCI-slot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå