MrLee Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 se topic..? det er sinnsykt irriterende å ikke kunne få sletta evt. dobbel/tippel/4x posts og slikt... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 tror ikke det er noen lenger Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Har ikke dette vært oppe en del ganger? Men uansett... Kunne vært kos å få tilbake slette knappen, ja. Kjipt å dobbelposte uten å kunne gjøre noe med det. Endret 20. januar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 I noen forum-typer kan du ikke slette innlegg hvis noen har skrevet etter deg (du må ha siste innlegget i tråden). Ellers vet jeg ikke, har ikke sjekket dette siden vi byttet forumløsning i slutten av 2003. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hadde kanskje spart moderatorer for litt arbeid om vi fikk tilbake knappen Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Så vidt jeg forstod det så kunne man ikke legge på denne knappen kun på enkeltposter, så hvis man skrur den på, kan også brukere slette hele tråder. Var en "idiot" som slettet 28 tråder som han selv hadde startet (naturlig nok med mange underposter) med en gang vi gikk over til det nye forumet, og det er svært lite heldig. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 kanke leve uten sletteknapp vetty Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 sletteknapp er kjekt. Burde forbedra bruken av den litt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Spørsmålet blir nok heller hva som fører til dobbelpostingen Det kommer flere gode forbedringer når neste versjon blir lansert og hvis vi er heldig så kommer den om en måneds tid til test, så kan se om ting har kommet seg da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 At dagens forum ikke har en viss sikkerhet mot dobbelposting er rart.. Det kunne tilogmed jeg lage.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 se topic..? det er sinnsykt irriterende å ikke kunne få sletta evt. dobbel/tippel/4x posts og slikt... du må ha tolmodighet Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Spørsmålet blir nok heller hva som fører til dobbelpostingen [offtopic] Utolmodige ISDN/Modem brukerer... [/offtopic] Klart det er irriterende for disse uten denne funksjonen. Men kansje brukerene først skal gå i seg selv og prøve å unngå slikt? Tolmodighet er en gave. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 sparks: Det _er_ er en slik funksjon allerede, og hvis det blir for mye dobbelpostinger så må vi bare øke den grensen... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Som jeg en gang så yummy skrev i en lignende tråd. "Når du trykker på svar knappen så sendes alt du har skrevet med en gang til databasen." Det eneste du bør gjøre er å trykke deg tilbake til tråden du svarte i, så pleier det som regel å stå der, og et uheldig dobbeltklikk er det vel egentlig sperre mot? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Vel, man kan si at man alltid bør tenke seg gjennom flere ganger før man poster en post, men slik er det ikke alltid. Man lager et innlegg... spør om et eller annet... oii... innser at det er mot retningslinjene, eller at det finnes en ligende post litt lenger nede. Vil slette den... men neida... det er ikke mulig. Har skjedd meg en gang, og da sendte jeg en pm til en moderator og fikk han til å fikse det. Men det burde finnes en lettere utvei. Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Da kan man endre sitt innlegg og skrive "MODERATOR: Slett dette innlegget". Det er nok den eneste løsningen som funker tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå