Gå til innhold

Slette innlegg knappen er hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg forstod det så kunne man ikke legge på denne knappen kun på enkeltposter, så hvis man skrur den på, kan også brukere slette hele tråder. Var en "idiot" som slettet 28 tråder som han selv hadde startet (naturlig nok med mange underposter) med en gang vi gikk over til det nye forumet, og det er svært lite heldig.

Lenke til kommentar
Spørsmålet blir nok heller hva som fører til dobbelpostingen ;)

[offtopic]

Utolmodige ISDN/Modem brukerer...

[/offtopic]

Klart det er irriterende for disse uten denne funksjonen. Men kansje brukerene først skal gå i seg selv og prøve å unngå slikt?

Tolmodighet er en gave.

Lenke til kommentar

Som jeg en gang så yummy skrev i en lignende tråd.

"Når du trykker på svar knappen så sendes alt du har skrevet med en gang til databasen."

Det eneste du bør gjøre er å trykke deg tilbake til tråden du svarte i, så pleier det som regel å stå der, og et uheldig dobbeltklikk er det vel egentlig sperre mot?

Lenke til kommentar

Vel, man kan si at man alltid bør tenke seg gjennom flere ganger før man poster en post, men slik er det ikke alltid.

Man lager et innlegg... spør om et eller annet... oii... innser at det er mot retningslinjene, eller at det finnes en ligende post litt lenger nede. Vil slette den... men neida... det er ikke mulig.

Har skjedd meg en gang, og da sendte jeg en pm til en moderator og fikk han til å fikse det. Men det burde finnes en lettere utvei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...