uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 heihei!! jeg har også lyst til å starte en clan for nordmenn(gjerne med litt skills, over 100 kamper plzz) på warcraftIII: the frozen throne!!! hvis du har lyst, gjerne svar på denne her, så er jeg inne på B.net i channel: nordica!! navn bestemmes når klanen blir stiftet!!! æ r inne på B.net klokka 9 om kvelden tirsdag neste uke, håper det kommer mange Lenke til kommentar
nord Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 skulle gjerne vært med om Wc3 hadde vært litt lettere online..tar liksom bare 12minutter før en helt (level 8 ) kommer å tar knekken på meg..blir forbanna Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 skulle gjerne vært med om Wc3 hadde vært litt lettere online..tar liksom bare 12minutter før en helt (level 8 ) kommer å tar knekken på meg..blir forbanna du MÅ snakke om RoC. (også kjent som Creepcraft) Lenke til kommentar
nord Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 CreepCraft...? nei, har aldri hørt om det.. men så nettopp at denne klanen var for TFT og jeg spiller jo bare Wc3 Reign Of Chaos.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ok, skal utdype. RoC er Reign of Chaos. Og i RoC kan heltene creepe så høyt de vil, mens i FT kan de bare creepe til lvl 5, resten av XPen må de få fra drepte fiender. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Gah! Kan kanskje være med om jeg får internet på hybelen, han jeg bor sammen med blir kanskje med også Spiller NE og syns jeg er god nok;) Men skulle nok gjerne vert bedre. Heter Vikna på bnet, men har ikke spillt på den på 6 måneder eller noe, så jeg er unranked. Kan dere foresten uploade noen replays om dere får igang en klan, kan jeg se hvordan dere spiller, få noen tips og slikt. Mvh André. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå