tazdevil Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Microplex Noen som veit hvordan dette kabinette er? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei. En kompis av meg har akkurat det samme kabinettet. Er et bra kabinett det, støysvakt men samtidig god kjøling. Bra å bygge i og ser bra ut, viftestyringen i front er veldig kjekk. Og det samme gjelder USB/firewire og lyd portene oppå kabinettet. Lenke til kommentar
pine Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Apsolutt å anbefale. Romslig og grei. Mange små løsninger jeg setter pris på. Den er stor og klumpete, men hvis du ikke skal bevege boksen mye, eller har bil så gjør det ikke mye. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Nok med vifter iallefall Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det er ekstrem tungt, ellers meget godt. Du bør absolutt gå for alimiumsoppgaven hvis du skal flytte den noen ganger i året. Den du har sett på er fryktelig tung. Ellers et flott kabinett. Btw, det er lov til å søke litt i forumet. Det er mange tilsvarende poster. Overklokking.no har en god og rettferdig(min mening) test av kabinettet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Nesten skrueløs også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå