jonnor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 aluviftene prater jeg om..ala Titan alu 120mm Er ikke viftehus og viftebladene der også i plast a? (Bare lakka utenpå liksom...) Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Selv opplevd at pc`n skrur seg på av seg selv, uten noe form for tidsinnstilling e.l Skummelt Ene Sunon vifta mi gikk berserk og økte fra 4500 til 7000rpm når den egentlig bare støtter 5000... Skummelt... bråka som bare f*** helt til døde stille og rolig.. Ingen har enda funnet ut hva som var feilen... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 aluviftene prater jeg om..ala Titan alu 120mm Er ikke viftehus og viftebladene der også i plast a? (Bare lakka utenpå liksom...) Berre vifteblada som er i plast. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) men det slår ikke min opplevelse i helga... måtte av en eller annen grunn inn i dataen for en skjekk, også klarer jeg å få en finger i prosessor vifta slik at ett av blanene knekker...Har en volcano 11+ som da stod på full guffe, og den begynte å riste og bråke noe fælt. så jeg skrudde ned hastigheten helt, og skrudde av dataen. Satta på en kabinett vifte som en middlertidig løsning siden jeg var på LAN. Da jeg ko hjem så limte jeg på fiftebladet med superlig (fra biltema ) og det gikk egentlig helt bra. Men når jeg sette opp hastigheten litt over 4000rpm så kommer det en litt underlig lyd, men jeg pleide bare å kjøre den på ca 3500 rpm allikevel. Akkurat det samme skjedde med meg en gang Jeg tok også å limte på viftebladet igjen. Ikke den beste løsningen men... Og jeg som trodde at jeg var alene om dette Edit: Men vifte bladet mitt knakk på flere steder så jeg fikk ikke limt, 580 spenn rett ut av vinduet Endret 25. januar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kunne du ikke sette på en annen vifte MU26599? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Og jeg som trodde at jeg var alene om dette Edit: Men vifte bladet mitt knakk på flere steder så jeg fikk ikke limt, 580 spenn rett ut av vinduet Er jo berre å sette på ei ny vifte. Trenger ikkje å bytte heile kjølaren.. Eller misforsto eg no? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ..One time.. at base camp.. i stopped a fan with my finger...... Men er det ikke band camp? JEg trodde også det var "base-camp". Lenke til kommentar
felge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) å poenget ditt er ?Bare rasshull komentar som var meninga ? at en vifte blir ødelagt er faktisk ganske viktig for noen.. så hold søpple kommentarene dine for deg selv! er kanskje viktig om man har 89 kroner i års lønn og akkuratt til en enermax vifte som man klarer å knekke kanskje jeg tokk litt hardt i .. skal kule n litt Endret 26. januar 2004 av felge Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Og jeg som trodde at jeg var alene om dette Edit: Men vifte bladet mitt knakk på flere steder så jeg fikk ikke limt, 580 spenn rett ut av vinduet Er jo berre å sette på ei ny vifte. Trenger ikkje å bytte heile kjølaren.. Eller misforsto eg no? Det var en Zalman CNPS7000ACU, og jeg fant ikke et sted hvor jeg fikk kjøpt bare vifta. Tro meg, jeg ville bare bytte vifta... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Dobbelt post Endret 26. januar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 er kanskje viktig om man har 89 kroner i års lønn og akkuratt til en enermax vifte som man klarer å knekke Enermax ? Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 En kamerat skulle fikse på noen ledniger med pc`ene i klasserommet og klarte og loope swithchen eller noe. Hele internette og intranette til kristiansand komune tok kvelden:D:D:D det der anbefales og prøve:P Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 det var kanskje litt kjipt at det skjedde men morsomt etterpå Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har også klart å knerte ene viftebladet på min Titant 120mm, måtte ta i litt for å få vifta fast på radiatoren min i det handa skled og med et smell fløy viftebladet i gulvet. Var litt bitter da, men vifta funka ganske fint etterpå, bortsett fra "litt" vibrasjoner i hele pc'en. Kunne sikkert rista seg inn på richters skala. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Prøv å flytte den røde bryteren bak på strømforsyningen fra 230V til 110V mens PC'n er igang... *kapoff* Det gjorde en kompis av meg på lan! Heldigvis bare HK som røk, kunne lett gått verre. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Heldigvis bare HK som røk, kunne lett gått verre. Ikke PSU? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Prøv å flytte den røde bryteren bak på strømforsyningen fra 230V til 110V mens PC'n er igang... *kapoff* Det skedde med meg! Hadde nettop fått kjøpt meg ny data i usa for et år siden, og når jeg kom hjem så glemte jeg å bytte på bryteren! POFF!! Jeg ble skikkelig redd, begynte å ryke fra den, trodde den var helt ødelagt Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Var viftene begynt å bli gamle eller? *Redd for at det kan skje med mine og..* =) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Var viftene begynt å bli gamle eller?*Redd for at det kan skje med mine og..* =) Mine var helt nye... Men det skal sies at viftebladene ikke fløy av av seg selv, de kom borti noe og ble derfor spratt av. Men de tåler forbausende lite, til og med en gammel CoolerMaster 60x60 tålte mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå