Sondre^^ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Topic sier vel det meste.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Know your enemy, såklart. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Know your enemy bombtrack Take the power back Renegades of Funk Sleep now in the fire Testify Guerilla radio Rage er og blir best...genial gitar, politiske budskap og dritfet "sound"..hvem andre kan skilte med alt det? Endret 20. januar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 "Ghost of Tom Joad" og "Bullet in the Head" er på pallen, sammen med "No Shelter". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 No Shelter (rett og slett fordi jeg ELSKER teksten) Guerilla Radio (fet låt) Know Your Enemy Bullet in The Head Fuck The Police (bra thrashparty-sang , selv om den egentlig er NWA sin da...) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) People of the sun Born of a broken Man Freedom (live) Know your enemy Calm like a bomb Testify How I could just kill a Man (ok, en coverlåt av Cypress Hill, men det er en av de råeste CH-låtene også) Endret 21. januar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 "Ghost of Tom Joad" og "Bullet in the Head" er på pallen, sammen med "No Shelter". Skulle dekke mine også. Spesielt Ghost of Tom Jones, selv om det bare er en cover. Liker også Justify, Settle for nothing (über gitarsolo) og Know you Enemy (med MJK!) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Killing in the name selvfølgelig! Like etter kommer Bulls on Parade, No Shelter, Freedom, Bombtrack, Without a face og How I could just kill a man (live med Cypress hill). Ellers så er jo Beautifull world ganske anerledes Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Know Your Enemy, Bombtrack, Bulls on Parade liker jeg best (i den rekkefølgen), også fordi jeg har lært meg de på bass nå. Take The Power Back og Killing in The Name er også veldig bra (liker best det første albumet). Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Ellers så er jo Beautifull world ganske anerledes Beautiful World er konge! Digger teksten *for you - not me* Tekstene til RATM Endret 21. januar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Må nok si at No Shelter og Know your Enemy rager høyt lista ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå