Ali1 Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei Jeg har ADSL (384/128 Kbps) og laster ned en del ting ,men hvilket peer-to-peer file-sharing er best? Det som er det veste med disse programmen er at hvis det blir avbrutt mens man laster ned må man begynne helt på nytt igjen og pluss at det er så vanskelig å finne den brukern man lastet ned fra. Er det ingen file sharing program som har sånn funksjon at man kan begynne igjen derifra man mistet filen ? Lenke til kommentar
rozak Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jupp! veit hva du sliter med. Etter litt testing hit og dit har jeg endt opp med Kazaa. Heilt greit pluss at den fortsetter der den slapp på nedlastinger. Synes denne er en av de bedre! Link: http://www.kazaa.com Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 ...Morpheus, Kazaa Grokster, alle disse støtter resume, hvilket betyr at hvis downloadingen blir avbrutt så kan du fortsette igjen. en ting å merke seg er at hvis det er kun èn person som har den filen du laster ned, og denne personen logger av, eller at du mister kontakt med denne, da må du enten vente til personen logger seg på igjen, eller til en annen person med samme filnavn logger seg på. Jeg har brukt Morpheus i veldige lange tider, men etter at Kazaa frøys ut Morpheus, slik at Morpheus ikke har fått tilgang på nettverket til dem, så har jeg heller gått over til Direct Connect. Det funker på noe av samme måte som irc, hvor man kobler seg opp til HUB`er (servere) og man kan dele filer. Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 20:18, frank_jarle skrev:Jeg har brukt Morpheus i veldige lange tider, men etter at Kazaa frøys ut Morpheus, slik at Morpheus ikke har fått tilgang på nettverket til dem. no drit ikkesant? Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Alle disse har jo Spyware.... Sørg for en skikkelig Ad-aware scan etter installasjon i såfall. (Med mindre dere liker å bli overvåket... :wink: ) Christian Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hvorfor nevner ingen Direct Connect? Den er jo helt suveren når det gjelder nedlasting av film musikk og prog. (backupp selvfølgelig). http://www.neo-modus.com Du kan fortsette fra en annen som har samme filen, men den må være nøyaktig like mange bytes, + den må ha samme filnavn. (men det er bare å rename den) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 23:46, GeeZuZz skrev:Hvorfor nevner ingen Direct Connect? Den er jo helt suveren når det gjelder nedlasting av film musikk og prog. (backupp selvfølgelig). Hvorfor tar du ikke "backup" selv? Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Er det bare meg, eller er utvalget av filer blitt mindre på Kazaa?? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Spyware er oppskryt. Vi blir jo overvåket uansett, so what? Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Kvaliteten på musikk på kazza SUGER ihvertfall! For musikk er det ingenting som slår audiogalaxy! http://www.audiogalaxy.com Lenke til kommentar
Akke Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Skal dere dele/hente STORE filer er det ingenting som slår edonkey2000! Særlig hvis det er litt "hard to get" filmer. Hmm.. Sa jeg filmer? Mente filer :wink: Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Edonkey...LOL!! Jeg går utifra du spøker, for det prog er jo totalt ubrukelig på absolutt alle måter! Leter man etter "hard to get" saker & ting er DC tingen, det vet alle som har brukt litt tid på forskjellige P2P progs. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: On 2002-03-12 13:28, Anders20 skrev:Edonkey...LOL!! Jeg går utifra du spøker, for det prog er jo totalt ubrukelig på absolutt alle måter!Leter man etter "hard to get" saker & ting er DC tingen, det vet alle som har brukt litt tid på forskjellige P2P progs. Synd du ikke kan sette opp og bruke edonkey skikkelig Anders. Krever litt mer enn DC men når du har fått alt riktig er det genialt. Får alltid MAX speed (512) og masse kilder og velge mellom. Edonkey connecter nye kilder helt til den max downloaden du har satt er oppnådd. Om det så er 50 kilder så funker det bra. Men alle har sin smak selfølgelig men kjipt og måtte sette all lit til EN kilde som kan disconnecte når som helst og aldri komme tilbake. Tips meg om noen hubber på DC som er bra så kanskje jeg får litt bedre erfaringer :smile: Kan nevne at edonkey funker dårlig bak hardware firewall og serverlista burde oppdateres en gang iblant men bortsett fra det er progget bra synes jeg. Lenke til kommentar
BlackEagle Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Direct Connect funker mye bedre enn Kazaa / Grokster. Man får som regel bedre downloadhastighet, antagelig fordi det er flere som deler ut filer. Mange av HUBene har min. grenser for hvor mange GB du må dele for å komme inn. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: On 2002-03-12 13:50, BlackEagle skrev:Direct Connect funker mye bedre enn Kazaa / Grokster. Man får som regel bedre downloadhastighet, antagelig fordi det er flere som deler ut filer. Mange av HUBene har min. grenser for hvor mange GB du må dele for å komme inn. Minimum share sier ingenting om kvaliteten på huben :sad: Lenke til kommentar
tvika Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: On 2002-03-12 00:11, asad skrev:Er det bare meg, eller er utvalget av filer blitt mindre på Kazaa?? Noe har hvertfall skjedd, jeg synes også utvalget har krympet i det siste. Finner / fant mer med Morpheus - problemet er at nye morpheus suger big time. Orker ikke stresse med et så dårlig program. Du finner mye, men det er håpløst å få lastet ned noe, og hvor blei det av resume-funksjonen? HÅPLØST! Så da måtte jeg over til Kazaa (buhu!). Håper morpheus kommer sterkt tilbake senere.. ___ TV Lenke til kommentar
Ali1 Skrevet 12. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2002 Ja! For store filer er Edonkey 2000 det beste, sammen med http://www.sharereactor.com. Vis man for trege nedlastninger i Edonkey2000 er det et programm som heter EdonkeyBot som fikser det problemet som man kan laste ned fra http://www.file-finder.com Det som jeg likte med Sharereactor er at det er bare "Full and Final" filer, ikke halve og fake filer. Edonkey2000 Ruler !!!! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå