FenrisC0de Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (håper moderatorene er fornøyde med emnefeltet denne gangen) jeg pleier ikke være sta, men det er utrolig viktig og få pcen min tilbake, og jeg trenger hjelp.. altså, helt uventet så ville ikke pcen min starte, biosen ville ikke loade, men alt annet fungerte (vifter o.l).. Til slutt tok jeg pcen ned til komplett data (datakjeden) i oslo og de tok pcen min inn til testing. Teknikeren skiftet ut hovedkortet.. Nå, etter litt over en uke så har jeg fått pcen tilbake, men når jeg starter den går det ufattelig treigt.. alt tar mega lang tid, alt fra memory test, til å komme inn i bios. Hvis jeg bare venter så booter den automatisk opp i Windows XP setup (hvis jeg ikke har winxp cd` en inni cd-rommen så bare står den stille på "press any key to boot from cd...") Og i Windows Xp setup står den bare på "checking your hardware configuration".. Pcen har stått sånn i 45minutter.. skal ikke være slik!! noe er fortsatt galt eller bare noe slurv har blitt gjort av teknikeren, men jeg trenger hjelp! pcen veier mye og orker ikke ta den helt ned til komplett igjen ved mindre det er absolutt nødvendig.. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har du sjekket at cpu temperaturen ikke er for høy? Som du skriver i signaturen så har du jo klokket den. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 nei temperaturen er ikke for høy, den er ikke overklokket lenger.. hehe etter at teknikeren på komplett byttet hovedkortet.. nå funker bootup helt fint, men jeg kommer ikke inn i windows og kan ikke starte windows setup. når jeg gjør dette står den bare stille.. Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Er det det samme hovedkortet som før stod i? Har du formatert etter byttet? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg hadde akurat samme problem som deg. Visste seg at minne brikken min var ædelagt... Lenke til kommentar
siripiri Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Synes du skal kontakte komplett ang dette. Du har faktisk kjøpt en vare som ikke fungere. Fortell dem at du ikke er fornøyd å hvordan dem har tenkt å fikse dette for deg. Hvis du må sende den inn da er det jo uansett komplett som skal dekke frakte for deg, dette gjelder også ved første gang du sendte den inn. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå