Gå til innhold

første ikke gode "erfaring"


Anbefalte innlegg

nå sitter jeg å venter på at microplex skal få inn de nye strømmforsyningene sine

(MIST 480W for å være presis)

det står at den skulle ha vært inne den 16.01.04 altså på forige fredag.

handler sammen med noen venner, og de vil snart få meg til å handle uten psu, men jeg venter og håper på at microplex skal få de inn, eller si ifra om at den blir forsinka.

 

ha sendt mail angående dette til microplex, men har ikke fått noe svar. var 2 dager siden jeg sendte mail nå, snart 3. og jeg har fortsatt ikke fått noe svar.

normalt bruker jo microplex å svare på en halv dag.

dette er det jeg synes er pussig

 

skal vel egentlig ikke klage, men jeg "trenger" den strømforsyninga sårt.

og jeg må handle innen uka, for de jeg handler sammen med har allerede betalt meg, så de er utolmodige (var 1 uke siden jeg fikk penger av de)

 

(har microplex en konto her på forumet? slik at jeg kan ta kontakt med de her?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er nok ikke microplex sin feil at de ikke har fått den inn enda, men de burde jo såklart svare på mail.

Du kan også prøve å ringe de, de er veldig hyggelige på telefon :)

 

Når de "venter inn" varer er det som komplett sin "ubekreftet". Dvs at det er en dato de forventer å motta disse, men med stor mulighet for at det ikke blir den datoen.

Lenke til kommentar

Er det ikkje tydeleg at dei ikkje er sikker på når den kjem inn, når ikkje dei oppdaterer antatt i leveringsdato.

 

Sansynlegvis veit dei det ikkje eller slit med å finne ut kvar konteinaren med varene befinn seg i verden. Og då ventar med å svare på mailen før dei veit sikkert når den kjem.

 

På det siste spørsmålet så er det også ja.

Dagleg leiar har sin eigen brukar her. Espen Faale er brukarnavnet.

I tillegg har microplex sitt eige forum. Det er ikkje umulig å spørre der heller.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

skjønner godt at det ikke er deres skyld at de ikke har fått de inn.

er jo ikke dum heller da :p

 

men det som er rart er at de ikke har opplyst noe om det.

f.eks. skrive på forsida og skylde litt på posten eller forton/source som produserer psu'ene.

 

er egentlig bare litt utålmodig, for jeg trenger stabil spenning på klokkeprosjektet mitt.

 

 

edit:

må vel sende en pm til Espen Faale i morgen, må gi han litt tid på å finne denne tråden først.

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Vi fikk to mailer fra deg datert henholdsvis mandag 19 Jan 2004 12:32:39 og 17:16:33 (dvs. jeg antar det er deg) og jeg sendte svar kl. 21:41:18 samme dag. Jeg finner ingen mail som skulle tilsi at du ikke har fått den. En mulig årsak kan være at jeg mailet fra hjemmePCen og at mailserveren du bruker har SPAM filter (hjemmePCen bruker Chello sin mailserver og er svartelistet). Jeg bør nok heller bruke Microplex sin mailserver på hjemmePCen også.

 

Anyways, svaret er "De er ventet til Oslo Havn den 21 jan. så da har vi dem i beste fall den 23 jan."

 

--

mvh

Microplex Norge AS

Hans Petter Faale

Endret av hpfaale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...