FenrisC0de Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei, her er det som har skjedd: helt uventet så ville ikke pcen min starte, biosen ville ikke loade, men alt annet fungerte (vifter o.l).. Til slutt tok jeg pcen ned til komplett data (datakjeden) i oslo og de tok pcen min inn til testing. Teknikeren skiftet ut hovedkortet.. Nå, etter litt over en uke så har jeg fått pcen tilbake, men når jeg starter den går det ufattelig treigt.. alt tar mega lang tid, alt fra memory test, til å komme inn i bios. Hvis jeg bare venter så booter den automatisk opp i Windows XP setup (hvis jeg ikke har winxp cd` en inni cd-rommen så bare står den stille på "press any key to boot from cd...") Og i Windows Xp setup står den bare på "checking your hardware configuration".. Pcen har stått sånn i 45minutter.. skal ikke være slik!! noe er fortsatt galt eller bare noe slurv har blitt gjort av teknikeren, men jeg trenger hjelp! pcen veier mye og orker ikke ta den helt ned til komplett igjen ved mindre det er absolutt nødvendig.. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Gå dit på komplett (datakjeden) og hør om hva som kan være problemet. Tydeligvis så er det de som har forårsaket problemet så de kan kanskje svare på hva du i tilfelle kan gjøre for å få det fikset. Er verdt et forsøk det. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Elendig bruk av emnefeltet! Edit: Jeg trodde det bare stod Hjelp, sorry Nå har jeg bare skumlest det du har skrivd, mene har du prøvd og gå inn i bios og bote opp fra Cdrommen? Istedenfor at pc'en gjør det av seg"selv"? Elr ta med pc'en ned til butikken og be om at de fikser det. Natta Endret 20. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Elendig bruk av emnefeltet! erm, jeg syntes ikke det... Uansett, tilbake til tema.. er det ingen forslag til hva som kan være galt? jeg blir helt gal av han teknikeren på komplett.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Elendig bruk av emnefeltet! Korrekt, det står svart på hvitt i retningslinjene med ordet "hjeeelp! " som hint, stenges pga dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg