Lorinser Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Har tenkt å kjøpe EPoX EP-8KHA+. Har det noe å si hvor de forskjellige kortene blir plassert på et hk? Er det noen kort slotter som helst ikke bør ha en type kort? Tenker på "kollisjoner" av irq o.l. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 AGP og PCI1 pleier å dele IRQ, det gjør også PCI5 og PCI6. Er ikke sikker på at dette er tilfelle på 8kha+ da. Skal sjekke når jeg får mitt 8kha+ kort :smile: Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Maskinen min ble var skikklig ustabil med lydkortet (Turtle Beach Santa Cruz) i den nederste PCI-plassen (PCI Slot #6) på det kortet (EPoX 8KHA+). Nå står det i PCI Slot #4 og alt er bare gull og grønne skoger. Nettverkskortet (3Com Fast EtherLink XL) står i PCI Slot #5, så det amd_guru sier stemmer nokk. [ Denne Melding var redigert av: Kamerat på 2001-10-27 16:01 ] Lenke til kommentar
Colin Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Hvis du har vifter for luftstrøm, er plasseringen av kortene noe å tenke på faktisk. Jeg plasserte det lengste kortet nederst og det korteste øverst.......for å ikke fange luften blant kortene. Er usikker på om det har noen faktisk effekt, men jeg leste om det på en eller annen side. Og så ser det ryddigere ut da :smile: Pål Lenke til kommentar
Lorinser Skrevet 29. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2001 Takker for tipsene folkens. Venter på svar fra deg amd_guru. :smile: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 hehe. Da ser det ut som om du må vente en stund også. I hvert fall til onsdag. Datorbutiken sendte pakkene (2 kolli) på torsdag kl. 11, men det er først i dag, mandag, at pakkene er blitt sorter på brevsenteret. Det betyr at jeg får pakkene på onsdag, men da jobber jeg så det blir ikke noe ordentlig testing før på torsdag :sad: Skal selvfølgelig si fra om det går helt gæernt med intalasjon av os, drivere eller annet hw trouble, men det får jeg da inderlig ikke håpe at ikke skal skje. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Jeg får pakken min i dag :smile: :smile: :smile: Vurdere å lage en hejemme side om hvordan jeg bygger PC'n. Med benchmarks og full pakke. Any problems are listed here! Men men, nå må jeg stikke å hente pakka mi :smile: CYA later boys and... ehm... boys :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå