*Thug* Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har installert ny cpu vifte (Coolermaster aero 7+), og lurer derfor på hvor jeg kan lese av temp. på cpu en i windows? håper noen kan gi meg et svar! På forhånd takk Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Kan lese av dette i f.eks sisoft sandra. Lr asus probe hvis du har asus hovedkort. Lenke til kommentar
snole Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 AIDA32 og Motherboard Monitor 5 er to andre alternativer. Hardware Sensors Monitor er et tredje. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 det følgte med et program til ditt HK Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 AIDA32 og Motherboard Monitor 5 er to andre alternativer.Hardware Sensors Monitor er et tredje. Bruker selv AIDA32 og SiSoft Sandra. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Fant ingen av disse! Lurte på om en av dere kunne være så vennlig å poste en link til meg, hvor jeg kan laste ned et av dem? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har installert ny cpu vifte (Coolermaster aero 7+), og lurer derfor på hvor jeg kan lese av temp. på cpu en i windows? håper noen kan gi meg et svar! På forhånd takk Hvorfor har du "rappet" Avataren min ? Lenke til kommentar
snole Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det er ikke noe problem for deg å finne de programmene med en søkemotor. F.eks Google. Er ikke for å være slem med deg, men dette er så enkelt å finne at du lærer mere av å leite det frem selv, enn å få linkene servert i handa. Dermed er du bedre rustet til en annen gang. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Jepp, da lasta jeg ned aida32, funka fin fint! takker for all hjelp , og greit, skal bytte avatar siden du spør så pent!! Endret 21. januar 2004 av *Thug* Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei, Asus Probe der fulgte med Hovekortet. Http://www.asus.com.tw Eller Speedfan som er ganske bra: http://www.almico.com/speedfan.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå