uberhunter Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 tror du virkelig at de tar så mye?`????? hvis de tar bare 5$ per måned, så har de nok til å betale nesten alle sine ansatte for et år etter en måned!!! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ja, jeg tipper også rundt 10 dollar per måned. Gleder meg også til spillet Noen som blir med på å lage et lite norsk fellesskap? Siden det blir mange små servere, er det fint å ha en felles, slik at vi ikke blir sprett og aldri ser noe til hverandre... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) tror du virkelig at de tar så mye?`????? hvis de tar bare 5$ per måned, så har de nok til å betale nesten alle sine ansatte for et år etter en måned!!! Hvor har du det fra? Har du peiling hvor mye det koster med alle ansatte og for alle serverne de skal ha? De skal jo tross alt _tjene_ penger og. INGEN MMORPG's med respekt for seg selv tar så lite... Everquest, DAoC, SWG, Asherons Call 1 og 2, Anarchy Online, Ultima Online, Horizons... You name it... Et MINIMUM er 10$ - og da er vi heldige... tipper prisen blir 12.99$ i hvertfall, da dette ser ut til å være typetallet blandt MMORPG's i dag.. Endret 25. januar 2004 av KriFos Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 driter i hvor mye det kommer til å koste, skal spille det alikavell. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg blir med å lage ett lite Norsk lag!Vi lager en clan...Hva synes dere? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kan man lage egene player laga klaner, sån at en kan ha klan kriger? Det hadde vert fet, sån er det i Lineage2. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Vet ikke helt hvordan dere definerer clan, men noe jeg er sulten på: * At vi adder hverandre til buddylist * Spiller på samme servere * Opplever eventyret sammen, kan dele items likt med hverandre, uten grådige, spammende idioter * Hjulpet hverandre litt, snakker ikke om "begging" og lignende, men at hvis for eksempel han ene er blacksmith og han andre er alkymist, kunne vi brukt variasjonen til vår fordel. * Kanskje komplettert hverandre? Det hadde vært kult hvis vi hadde en del forskjellige roller, slik at alle ikke er Human Paladin? Har ikke tenkt til å ta det så veldig alvorlig, men det blir nok litt PvP etterhvert Endret 25. januar 2004 av Quicko Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Ja, jeg tipper også rundt 10 dollar per måned. Gleder meg også til spillet Noen som blir med på å lage et lite norsk fellesskap? Siden det blir mange små servere, er det fint å ha en felles, slik at vi ikke blir sprett og aldri ser noe til hverandre... hvis det går ann å lage claner, så blir jo jg å med! vi kan jo bare simpelten bare kalle den Norge hvis alle kjøper spillet når det kommer ut, så kan vi jo nesten kalle den hva vi vil uten at navnet er opptatt mn var d klaner som vi bare kunne ha opp til 5 personer i, eller var det bare et lite felleskap i spillet? Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 GLEDER meg sisnsykt til WOW prøve å bli beta tester spilt AO i 1 1/2 år og har vært "arc" er så kansje Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ja det høres bra ut!At vi kan adde hverandre til buddylist og spille på samme servere.Clan og clan.Et fellesskap kan være bra.Wow kommer til å erobre verden! Det ser sååå bra ut..Vi kan godt kalle serveren Nor-craft hvis noen er enige...ale har forkjellige raser ...Det hadde vært bra...Jeg skal være Nightelv Rouge kanskje...Hva har andre tenkt å være? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg skal være en Tauren Hunter! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Norsk Rollespill klan er jeg med på ja! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Ja det høres bra ut!At vi kan adde hverandre til buddylist og spille på samme servere.Clan og clan.Et fellesskap kan være bra.Wow kommer til å erobre verden! Det ser sååå bra ut..Vi kan godt kalle serveren Nor-craft hvis noen er enige...ale har forkjellige raser ...Det hadde vært bra...Jeg skal være Nightelv Rouge kanskje...Hva har andre tenkt å være? hehe, hvis vi klarer å huske denne posten helt til spillet kommer ut da! æ ska ihvertfall hete UberHunter, tragisk navn, men whatever hva ska dere hete da?? har dere et navn som dere for det meste heter på spill? som regel Skibi og UberHunter her, kommer ann på spillet!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Klan heter vell guilds i mmorpg, men det er jo en bagatell. Spm er jo om det går ann å ha klaner som overlapper hverandres raser da tenker jeg på om en bruker som spiller "the horde" kan være med en som spiller "the alliance"? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Klan heter vell guilds i mmorpg, men det er jo en bagatell. Spm er jo om det går ann å ha klaner som overlapper hverandres raser da tenker jeg på om en bruker som spiller "the horde" kan være med en som spiller "the alliance"? Du kan kun danne guilds innenfor en faksjon. Altså må enten alle være Alliance, eller alle være Horde. Jeg skal nok også spill WoW, og er med i guild og greier allerede Fy, hvor jeg gleder meg Blizzard <> Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ja det er en del til spillet kommer...Men vi holder vel kontakt over dette forumet.Jeg vet ikke hvordan det kommer til å fungere med allianse mot horde men vi kan holde kontakt fordet. Gleeeeder meg til spillet kommer! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Angående rase og klasse, tror jeg jeg blir en Night Elf Rogue... men vurderer å skifte til Human Mage/Warlock Endret 26. januar 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Sjekk signatur... har allerede bestemt meg... og gleder meg stort!! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har også tenkt å være nightelf rouge men er ikke sikker enda...Nighelf er bra...Gnom ser helt latterlig ut... Noen som har tenkt å være dem? Ellers tror jeg WoW kommer til å være 2004's beste spill...Til og med overfor HL2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå