uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har hørt at Blizzard har satt release daten til World of Warcraft til 16. Juni!!!!!! for dere som følger med, hvilken rase skal dere vær, og hvilken type person sak du være(paladin, mage, hunter osv.)..!!?? warcraft er best!!!!(etter starcraft da ) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har gledet meg lenge til spillet, men vet ikke om jeg skal starte å spille det. Tror uansett jeg hadde blitt Human, Night Elv eller Gnome. Og av den kvinnelige rasen. Blir kanskje 75% males in-game Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 males som i ekte menn som spiller elelr males som i characters? I AO er det ganske likt mellom kjønn-characters i spillet, selv om 93% av spillerne er menn. Folk liker å spille med hunn-chars også, så jeg tror det samme kommer til å skje i WoW. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 jeg selv skal jo være litt av hvært!!! ska ha en night elf hunter(dame sef.!!), men skal også ha dwarf mage, d må være male, female dwarf kan jo ikke være bra!!! el. hva? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Female dwarves ser søte ut, jeg kødder ikke en gang. Med lyst hår, blå øyne og ALTFOR tynn kropp til å være dwarf er de faktisk ganske likandes. Jeg tror nok jeg blir dverg. Enten hunter eller paladin. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 trodde at de hadde skjegg,!! æ trodde bare at de små kvinnene på videone var gnomes, hvis de r dwarf tror æ nesten at æ må ha en Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 dere som har litt MMORPG skills, kommmer dere til å spille World of Warcraft? noen som har fulgt med siden Desember i fjor? hvilken rase skal dere være? male/female? horde/alliance? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Er vel kanskje litt tidlig å bestemme seg...? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 nei syns du? har nesten planlagt hele spillet allerede jeg Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Tror ikke Blizzard har offentligjort noe release date enda, men men. Jeg skal være dverg, fighter eller hunter Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 GameSpy har fått release daten, el. de påstår ihvertfall at spiller kommer ut da! sjekk her: http://www.gamespy.com/games/release/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 fedt...blir iallefall en human male fighter/warrior ting, med sånn kembo armour og en huntress må man vel få til og en ORC! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Human så faktisk morsomt ut. Hest! Human er nok det jeg ville gått for. Og "Uberhunter". Jeg er faktsik enig, med deg. Det er ikke for tidlig likevel. EDIT: Tror ikke Game-Spy's releaser er til å stole på. I følge dem kommer MAc-versjonen i første kvartal og PC-versjonen til sommeren. Det kan jo ikke stemme. Endret 20. januar 2004 av CobraM Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 who cares, det kommer når det kommer, jeg gleder meg ALDRI for mye til ett spill før det kommer, sånn at jeg ikke blir skuffa når det ikke kommer på de annonserte datoer half-life 2 hva er det? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 hehe, sant nok ,men de hadde jo store intervjuer fra GenCon!! håper at d blir da ihvertfall, ikke så altfor lenge til!! hadde vært gøy å vær på GenCon å se hvor langt de har kommet til nå Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ja... håper det blir skikkelig atmosfære i det (ikke som om det ikke ser ut som det iallefall...) er iallefall glad det ikke blir sånn "realistisk" grafikk sånn som EQ2 prøver på (noe dataspill idag ikke klarer, så det er bedre å gå for sånn "tegneserie" gfx, slikt som wow...) btw, er det bare meg eller ser noen av EQ2 bildene ut som direkte frierier til kåte 14tiss gutter? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 jeg syntes også at EQ2 ser ut som at det er snytt ut av nesa på produsenten, jeg vurderer mange MMORPG spill siden jeg strax skal fa ADSL, men EQ2 er utelukket!!! jeg vurderer DAOC el. AO; shadowlands! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 DaoC? har det...var litt kjedelig...men så hadde jeg ikke såå mye tolmodighet med det heller da...regner med at WoW blir bedre, siden jeg ELSKER Warcraft universet hvis du vil ha en billig kopi av Daoc, ta kontakt Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Akkurat nå er jeg vel mest spent på Middle-Earth Online. Det skulle komme til sommeren. Tviler på at WoW kommer noe særlig tidligere enn til høsten/vinteren. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) ikke fårvent at det kommer ut 16juni det er blizzard vi snakker om =) btw hvor fikk du daton fra står ikke no om det på W0W[/url Endret 21. januar 2004 av Spiffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå