Slegga Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei! Etter at jeg har spilt 20-25 sekunder online med Soldat, klikker det helt for pc-en, og deretter får jeg en feilmelding hvor det står "access violation at adress 004D2025 inn "Soldat.EXE." Read of adress 0000CB7C." Dersom noen av dere vet hva jeg kan gjøre, så vennligst gi beskjed så fort som mulig. Hilsen en ivrig Soldat-spiller ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Systemfeil i spillet virker det som. Prøv å last spillet ned en anen plass og installer Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Systemfeil i spillet virker det som. Prøv å last spillet ned en anen plass og installer Problemet er at jeg har prøvd det også. Jeg slettet hele spillet, inklusivt serveren, og etterpå så lastet jeg det ned igjen fra en venn av meg over MSN. Tror du firewallen kan være årsaken? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Soldat ruler, jeg har hatt samme problem som deg slegga, prøv med en reintall, har du på firewall, ta den av. Er ergelig, for Soldat er ett dritkult spill Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Er Soldat gratis? Hvor kan jeg få fatt i det? Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Soldat ruler, jeg har hatt samme problem som deg slegga, prøv med en reintall, har du på firewall, ta den av. Er ergelig, for Soldat er ett dritkult spill Hva mener du med "prøv med et reintall". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Syntes ærlig talt det var fullstendig kaotisk jeg, men det er vel alltid sånn. Synd FAQ'n er på polsk. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 10 megabyte... er jo ikke rare spillet det da Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Feilpostet og dårlig emnefelt. Bruk et beskrivende emnfelt. Denne passer bedre under hjelp kat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg