Gå til innhold

FFXI-forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først vill jeg bare si til dere som mener at spillet er for dyrt: Det er ikke for dyrt, detta spillet er verdt det dobbelte!

 

Jeg har spillt i litt over en måned og jeg er totalt hekta :D

Anbefaller detta spilet til alle som liker Final Fantasy eller MMORPG spill....

Jeg spiller på Siren, hvis det er noen andre her som er på samme server (eller vill ha World Pass til Siren) er det bare å si i fra.

 

 

 

Navn: Nicolay

By: Bastok

Rase: Hume

Job: lvl 26 Warrior

Sub Job: lvl 13 Monk

Lenke til kommentar
Huh? :dontgetit:

 

Hva snakker du om, og i hvilke sammenheng?

 

Bruk gjerne punktum og komma. :)

heh oki det ble litt rot så jeg prøver igjen ;)

 

saken er det eller det var at man ikke kan velge server man vil starte på.

Så vis du har en kompis som spiller på titan , så må han kjøpe en .. (husker jeg ikke hva det heter så jeg kaller det en server billet )

 

denna billeten må kjøpes i en butikk inni i spillet.

så må du gi den billeten til din venn , er ikke sikker på ossen men alt står i manualen et sted.

Så når alt det er gjort så kan din venn lage en figur , bruke denna billeten og starte på titan serveren med deg=)

håper det ble bedere :no:

 

er ikke sikker på om det er sånn lengere ,men orker ikke å instalere det får å sjekke tok med 2-3timer å ptache spillet og playonline :cry:

 

når jeg tenker meg om kan det vere at jeg har misfårstått leste det ikke så nøye siden jeg og en svensk kompis kom på samma server :love:

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å kjøpe world pass for å komme på en derver som vennene done er på

 

du "bare" lager en profil,skrive in navnet på figuren din,trykker videre helt til du kommer til der det stor conted id, da trykker du på esc og du kommer tilbake til der du velger den du skal spille med,sklikk på han og du kommer in og ser figuren du har lavet og på venstre side der står navnet på serveren du har kommet på,er det feil server så gjenter du dette til du treffer rett server

 

det er enklere en det ser ut til her heheh

 

Playmo lvl29 war/10 whm på Ceberius serveren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...