Gå til innhold

FFXI-forum


Anbefalte innlegg

Noen her som spiller Final Fantasy XI eller? Jeg får det på fredag, og kan ikke si jeg ikke gleder meg!

Hvilken rase, job, level, osv. er du? Og hvilken verden(server) bor du i? Er vel Titan som har mest nordmenn.

 

Jeg skal enten være Elvaan eller Hume. Den første job'en min skal være Warrior, men går sikkert over på magi litt senere (etter lv20).

 

Her er noen screens for dere som ikke har spillet.

 

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det blir dyrt. Først må du kjøpe spillet også må du betale for å spille det! lol.

 

tragisk.

det er da ikke no tregisk med det , men men kan vel ikke forvente mere av en 14iss

 

vis du tenker litt lengere så finner du ut at det koster å ha servrene oppe og vedlikeholde dem

det koster å ha folk til å fixe og videreutvilke spill med pacher osv

Lenke til kommentar

At det er for dyrt er bare tull.... Hvis du er 0<---- 14 kan du helpt sikkert droppe potetgullet i noen friminutt OSV. Det er som sagt kun snakk om 100 kr ,og det er SÅÅÅÅ mye verdt det du betaler for spillet.

 

Er det PvP eller valgfritt?

 

PvP er inne i spillet bare at de ikke har "aktivert" den ennå. Når det kommer vil det være coluseum..... Der man kan se at andre kjemper ,men det vil også være vanlige arear der man kan drepe andre.

 

Jeg er en lv 31 theif , 5 War ,og lv 7 Ranger. På titan, online nicket er Vipex. Skal bli ranger siden det er den joben som kan gjøre mest skade i det lange løp ,men den er så forferdelig dyr. Hvis noen lurer på noe kan du spørre!! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...