Kurume Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har fått et gavekort på Elkjøp av min onkel til jul. Måtte finne noe der som interesserte meg men prisene er jo ikke så vennelige. Elkjøå har som sagt prisgaranti og derfor så fant jeg den samme varen på komplett. Derfor: Er disse to produktene like? ELKJØP KOMPLETT Håper på et riktig svar Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har elkjøp prisgaranti?..... noe bra der vertfall... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Tror ikke Elkjøps prisgaranti gjelder på webshops, tror jeg! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Denne harddisken koster uansett 725kr på datakjeden, og man betaler ikke for fancy innpakking. Det er harddisken man er interessert i, ikke sant? Edit: og datakjeden er ikke webshop. Kjøp på datakjeden istedet for på elkjøp. Endret 20. januar 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja Maxtor diskene er like. Men tror ikke Elkjøp godtar at du har funnet web-pris på varen. Deres prisgaranti gjelder kun pris i "vanlig" butikk. Ganske sikker på det. -d- Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 JA. er interessert i hardisken. Men fikk som sakt gavekort på elkjøp av onkel som jeg MÅ bruke på elkjøp. Sier til dem at den samme varen koster xxxx kr på komplett i Oslo og får den prisen som hos komplett. Som sagt før: Er disc'ene like? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Går etter butikk pris på komplett! Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 "Edit: og datakjeden er ikke webshop. Kjøp på datakjeden istedet for på elkjøp." Grunnen til at han skulle kjøpe den på elkjøp var jo at han hadde gavekort på netopp elkjøp. Men hvis den koster mindre på datakjeden kan man kanskje bruke den som sammenligning av priser. -d- Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 "Sier til dem at den samme varen koster xxxx kr på komplett i Oslo og får den prisen som hos komplett. " Er ikke lenger komplett i Oslo. Men du kan sikkert bruke deres butikkpriser! "Som sagt før: Er disc'ene like?" Ja som fortalt: Det er de -d- Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Grunnen til at han skulle kjøpe den på elkjøp var jo at han hadde gavekort på netopp elkjøp. Men hvis den koster mindre på datakjeden kan man kanskje bruke den som sammenligning av priser. Hehe. Det er ikke alltid jeg får med meg alt. Men klart han kan bruke den prisen til å sammenligne med. Eneste problem han kan støte på, er at de kan finne på å si at harddisken fra datakjeden ikke kommer i samme eske som den harddisken elkjøp sin kommer i, og da følgelig ikke godta det argumentet. Skal ikke være pessimist, men med den kjeden vet man aldri... Endret 20. januar 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
viggo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Kan hende diskene er like, men elkjøp sin er retail. Dvs: du får med manual, driver-cd + diskett og en kjempeflott eske! Kanskje til og med en ata-kontroller som jeg fikk med min maxtordisk fra elkjøp. (gavekort ja) ...mens komplett sin er bulk. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 JEPP. Sier jo ikke til ELKJØP at det er Bulk Bra at det var de samme disc'ene for da drar jeg til elkjøp og krever å få den hdd'en til komplett-butikk-pris!!! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 JEPP. Sier jo ikke til ELKJØP at det er Bulk Bra at det var de samme disc'ene for da drar jeg til elkjøp og krever å få den hdd'en til komplett-butikk-pris!!! Kan hende at de tilfeldigvis sjekker sånne ting.... Høres rart ut om de bare hører på deg og gir deg det til den prisen du sier... Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 JEPP. Sier jo ikke til ELKJØP at det er Bulk Bra at det var de samme disc'ene for da drar jeg til elkjøp og krever å få den hdd'en til komplett-butikk-pris!!! Kan hende at de tilfeldigvis sjekker sånne ting.... Høres rart ut om de bare hører på deg og gir deg det til den prisen du sier... Kommer med utskrift da! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ser de ikke at det står bulk da? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Ser de ikke at det står bulk da? Hvor står det om at det er bulk hos KOMPLETT????? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ser de ikke at det står bulk da? Hvor står det om at det er bulk hos KOMPLETT????? Supert da... står ingen steder.... Penger spart Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Ser de ikke at det står bulk da? Hvor står det om at det er bulk hos KOMPLETT????? Supert da... står ingen steder.... Penger spart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå