lperik Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Tror det kan bli litt morsomt jeg, hva mener dere? *glede seg littegrann* Endret 20. januar 2004 av lperik Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Tåplige kvinnfolk i en tåplig serie. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Eg skal se på det for å se om det er noe kult. Bør være bra first imprestion elns. Edit: Lurt å se det før man kritiserer. Endret 20. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Tåplige kvinnfolk i en tåplig serie. Men grei å se på (dama) ..? Nostradamus, som sikkert ikke kommer til å se på TV3 kl. 20:30. Endret 20. januar 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Eg skal se på det for å se om det er noe kult. Bør være bra first imprestion elns. Edit: Lurt å se det før man kritiserer. Samme jeg tenkte. Så er de ikke stygge heller da! EDIT: *sette på ovn så man har pepperonipizza klar til halv* Endret 20. januar 2004 av lperik Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 skulle nok gitt dem damene en knallhard opp dewr sola ikke skinner ja Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 synes de begge er stygge jeg .. hvorfor er de berømte? hva har de gjort? ikke er de musikkere .. ikke er de skuespillere ikke er de ditten og datten .. de er bare ungene til noen berømte/rike folk at div amerikanske TVkanaler ikke skjønner at Reality bølgen er OVER! ikke no mer "putt en kvasi kjendis i en unormal plass" det er OLD! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 synes de begge er stygge jeg .. jaja, hver sin smak. se på det siste bildet da, jeg syns de iallefall er alt annet en stygge! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) hahaha, kal definitivt se på denne serien videre! "he`s cute, we should have a threesome with him" EDIT: syns nå det var litt morro jeg da. Men de er blåst i hue, sier ikke noe på det! Endret 20. januar 2004 av lperik Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Nei. Jeg kaster ikke bort tiden min på slikt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Forbaska dritt!! Gikk glipp av den. Dere som ikke er anti alt ka syns dere om den? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Vel, de 2pene jenter som er redd for insekter, å jobbe, spise mat som de vet hvordan er blitt tilberedet og det meste annet. Paris hadde ikke peiling på hva walmart var, skjønner ikke hvordan det er mulig. Selv jeg som bor i Norge vet jo godt hva det er! Ellers har de fått masse regler de må innrette seg etter, siste man så var at de dressa seg opp og stakk på "byen" mens de egentlig skulle hvert inne før kl 00.00. Skal nok se på neste episodene, litt sånn tragikomisk. EDIT: jo, og de fikk sparken fra jobben de hadde første dagen hehe Endret 20. januar 2004 av lperik Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg så den. Syntes det var morsomt jeg! Det morsomste var når de snakket med han ungdom-gutten i huset om kvelden på trappen, så gikk han inn for å hente jakken sin, da sa hun ene til hun andre "Vi burde gi han en trekant. Gi han ett eller annet iallefall" "Han er søt..." osv... Så begynte de å le endel, og da gutten kom ut igjen, så han rimelig forvirret ut der de to satt å fniste. Lurer på hva han tenker når han ser programmet... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Paris hadde ikke peiling på hva walmart var, skjønner ikke hvordan det er mulig. Selv jeg som bor i Norge vet jo godt hva det er! "What is Wallmart anyway?" "I have no idea... do they sell walls there or something?" Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Paris hadde ikke peiling på hva walmart var, skjønner ikke hvordan det er mulig. Selv jeg som bor i Norge vet jo godt hva det er! "What is Wallmart anyway?" "I have no idea... do they sell walls there or something?" hehe, ja den var bare best Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 De kommer vel ikke til å sende den på reprise. Eller hva? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Synes hu høye der er yberstygg, ser ut som hu aldri har spist noe. Holdninga deres minner meg om fjortisser fra 8-klasse. Sorry ass . No offence Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 DE hadde fått ann så hardt at....sa eg dette høyt? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hehehe.. hadde fått meg og, men har også sett finere. Drittkjerringer spør du meg. Blonde, dumme, sytete og bare opptatt å av se bra ut. Litt drøyt å vanne ut melken som folk skal selge... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Serien var morsom den, mer ubruklige kvinnfolk skal man lete lenge etter. Paris var lite attraktiv da de kom, buksa holdt på å skli av, så skikkelig vrak ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå