Lantador Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 skulle gjerne hatt et .no domene, men jeg har ikke noe org. nummer og kommer heller ikke til å betlae 2.500kr for registrering av et "en manns foretak". HAr jeg da noen andre muligheter for å skaffe meg et .no domene? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Les gjennom denne; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=192796 Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 det er GRATIS å registrere seg som enkeltmannsforetak, MEN.. en del papirer, etc... men.. du kan jo alltids spørre om å få låne, event. betale noen for å få bruke en av deres 15 mulige .no domener? (gi meg et tilbud.. ) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 jeg har også vurdert dette, men har slått det fra meg da jeg ikke vet hva slags bieffekter det kan ha...folk sier forskjellige ting om saken da det gjelder inntekt, revisorer, osv... Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 jeg har også vurdert dette, men har slått det fra meg da jeg ikke vet hva slags bieffekter det kan ha...folk sier forskjellige ting om saken da det gjelder inntekt, revisorer, osv... Joda, neon bakdeler finnes det jo, men om du orker å lese og lære litt, da kan du dra trailerlass med fordeler ut av å være registrert i foretaksregisteret! Skattemessig går du ikke på en smell, du skal ha temmelig store inntekter dersom du er revisorpliktig! du er ikke engang momspliktig på inntekter på under en viss sum (tror det er 40.000,-). men du er pliktig å føre regnskap dah..., men klart, ingen inntekt = enkelt regnskap! Og tenk på alt det digge du kan shoppe for så å få fradrag på skatten! Photoshop, visual studio, en 36-cpu`s Linux-klynge til test-lab osv Muligheten for å regge .no er bare pinøts! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 regnskap == kjedelig Lenke til kommentar
KimS Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Hva med hvis man registrerer et .no domene hos http://www.servetheworld.net/, tar ikke de seg av alt det der da? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 du må fortsatt ha ORGANISASJONS NR! dvs. være registrert i enhetsregisteret og/eller foretaksregisteret (brønnøysundsregistrene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå