sirpetterjones Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har prøvd å ringe med skjult nummer. Både vha anropsinnstillinger, og vha #31# (eller hva det nå er), men ingen av delene fungerer. Går det ikke med Chess, eller med Connect som jeg har? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei Det går ikke ann å ringe med skjult nimmer med Chess,de sier at du må stille inn på mob slik at nummer ikke skal synes,nå vet jeg ikke hva slags mob du har,du må vel inn på instillinger Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Har N3100. Har prøvd på anropsinnstillinger, hvis det er det du mener, men det funket ikke. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det er mulig å ringe med skjult nummer hos Chess. Saken er at de benytter seg av både Netcom og Telenor sitt nett, og ingen som bruker Netcom sitt nett kan slå av visning av nummer via mobilen. Hverken Netcom-kunder eller kunder hos andre selskaper som benytter nettet deres. Du må kontakte kundeservice hos chess dersom du ønsker å få skjult nummer. Dersom du benytter deg av Telenor, eller har Chess m/telenordekning, vil du kunne hindre visning av nummer via mobilen. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Har hørt om det med NetCom. Bruker Telenor sitt nett. Takk skal du ha, da skal jeg sende en mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå