BeFs Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Pappa er på utkikk etter ny telefon, da hans Nokia 6100 ikke holdt mål, (skrur seg av støtt og stadig + mye små taster) gidder ikke styret med å bytte inn og tøv.. Pappa har hatt både Nokia 6210 og Nokia 6310i, og er ganske fornøyd med de. Bortsett for at de begynner å bli litt utdaterte. Pappa har hørt mye om Sony Ericcson fra kolleger, men ingen av de kan gi et godt tips på hvilken telefon han bør kjøpe. Han vil _ikke_ ha nokia, pga. mye feil. Han har lyst til å prøve en av de andre typene, så valgene har falt på Siemens eller Sony Ericcson. Kriteriene er: - God skjerm - Godt minne (Bør romme kansje rundt 100-200 meldinger) - Gode taster (ikke bitte, bitte, bitte små) - Også bør den se litt proff ut. Uansett pris egentlig, men om den hadde holdt seg rundt 3000,- så hadde det vært fint. Det skal ikke være en pda! (sikter til Sony Ericcson P900 o.l) Håper noen kan hjelpe meg og pappa. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Pappa er på utkikk etter ny telefon, da hans Nokia 6100 ikke holdt mål, (skrur seg av støtt og stadig + mye små taster) gidder ikke styret med å bytte inn og tøv..Pappa har hatt både Nokia 6210 og Nokia 6310i, og er ganske fornøyd med de. Bortsett for at de begynner å bli litt utdaterte. Pappa har hørt mye om Sony Ericcson fra kolleger, men ingen av de kan gi et godt tips på hvilken telefon han bør kjøpe. Han vil _ikke_ ha nokia, pga. mye feil. Han har lyst til å prøve en av de andre typene, så valgene har falt på Siemens eller Sony Ericcson. Kriteriene er: - God skjerm - Godt minne (Bør romme kansje rundt 100-200 meldinger) - Gode taster (ikke bitte, bitte, bitte små) - Også bør den se litt proff ut. Uansett pris egentlig, men om den hadde holdt seg rundt 3000,- så hadde det vært fint. Det skal ikke være en pda! (sikter til Sony Ericcson P900 o.l) Håper noen kan hjelpe meg og pappa. Takk på forhånd. Ser du ikke vil ha P900, men hva med P800 den er jo ganske billig og til å være i en slik klasse(4000,-) hvis ikke så er det jo nokia 6600, den var jeg svært fornøyd med, men byttet den ut for en P900 Hvis ikke er det jo også sony ericsson t610 eller vente til t630 Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 For rundt 3000kr så ville jeg ventet å kjøpt SE T630, som er rett runft hjørnet... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Høres ut som fin far trenger en Sony Ericsson Z600. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Takk for gode anbefalinger. Jeg får se hvordan det blir med den T630, hvis den har like treg responstid som T610 så vet jeg ikke.. Det skal fremdeles ikke være en pda lignende telefon.. P900 og P800 o.l. (o.l. = og lignende) Sitere pappa om den Z600 "Æsj, klapp mæ i rævva telefon" Takk igjen. [Edit: La til en 'i'] Endret 20. januar 2004 av BeFs Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hva er galt med p800??? tror ikke han har noe imot radio, navigasjon,excel,word og sånn Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hva er galt med p800??? tror ikke han har noe imot radio, navigasjon,excel,word og sånn (o.l. = og lignende) den trengte jeg.... har aldri hørt den før! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Han har hatt et par pda'er fra før, men de har godt i arv til meg etter en måneds tid, fordi han hater å drive og synkronisere og trykke med den irriterende lille pennen på de bittesmå skjermene. Telefonen er sikkert grei den (er heller ikke noe problem med pris) men så var det at den er klumpete og stor. Pappa er harry og liker å ha telefonen i sidelengs-veske i beltet [P.S. Pappa har laptop, så vil han se på dokumenter i farta (tog, fly osv..) så drar han frem den] Endret 20. januar 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Å herregud.. mobilen på beltet? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Å herregud.. mobilen på beltet? Det er kjekt når man går i dressbukser, som har lommer som egentlig ikke passer til å ha ting i. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Å herregud.. mobilen på beltet? ja, enig i det. mangen pappaer som går med mobilen i belte! som BEFS sa så kan det være lurt å ha den i belte av og til! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Kanskje Qtek 8080 er noe for han? Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 hva er galt med p800???tror ikke han har noe imot radio, navigasjon,excel,word og sånn radio? fortell.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det er ikke radio på P800, men man kan streame radio. Kanskje det var det han tenkte på? Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Pappaen min trenger og ny mobil Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hehe... det er vel bare å reise innom en mobil forhandler å forklare hva han er ute etter så får han hjelp der... pappan din altså.... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Å herregud.. mobilen på beltet? Det er kjekt når man går i dressbukser, som har lommer som egentlig ikke passer til å ha ting i. Det fins ikke noe mer harry en mobil i belte!! ÆSJ!!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 harry og harry da.... jeg synes z200 sin måte er harry; og en veldig fin måte å få ødelagt mobilen på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå