Gå til innhold

Dell 500m = klikket helt

sinatra

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min dell 500m laptop i september før jeg reiste inn i militæret.

Men nå har det klikket helt for den.

- Klarer ikke aktivere det infrarøde mottatet i biosen, eller forandre noe annet heller for den sags skyld. har prøvt å oppgradere til siste bios versjon uten hell.

- Lydutgangen eller.no har klikket, kommer ikke lyd fra høytalerne, må bruke headset for at det skal komme noen som helst form for lyd. Men også her hender det at lyden ikke er helt som den skal, skurring o.l.

- Har startet å komme en IRRITERTENDE skurre lyd fra skjermen, ingen anelse hvorfor denne har kommet.

- harddisken har klikka helt. Plutselig fungerer ikke windows som det skal. Brukte vel 20min og 6-7 reboots på å komme meg inn i windows igår, og nye 10min på å få opp dvd avspillingsprogrammet så jeg kunne se en film.

Det med det infrarøde mottatet har vel vært slik i noen uker.

Lydutgangen har vel vært slik den siste uka.

Mens lyd fra skjerm og harddisk plutselig kom igår.

Da jeg er i militæret har jeg ikke hatt tid til å kontakte dell enda (sendte dem mail nå )

Noen som har vært borti lignende problemer eller har noen som helst anelse hva det kan være?

Får vel sende den inn til service når jeg skal hjem på perm neste gang eller.no..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte min dell 500m laptop i september før jeg reiste inn i militæret.

Men nå har det klikket helt for den.

- Klarer ikke aktivere det infrarøde mottatet i biosen, eller forandre noe annet heller for den sags skyld. har prøvt å oppgradere til siste bios versjon uten hell.

- Lydutgangen eller.no har klikket, kommer ikke lyd fra høytalerne, må bruke headset for at det skal komme noen som helst form for lyd. Men også her hender det at lyden ikke er helt som den skal, skurring o.l.

- Har startet å komme en IRRITERTENDE skurre lyd fra skjermen, ingen anelse hvorfor denne har kommet.

- harddisken har klikka helt. Plutselig fungerer ikke windows som det skal. Brukte vel 20min og 6-7 reboots på å komme meg inn i windows igår, og nye 10min på å få opp dvd avspillingsprogrammet så jeg kunne se en film.

Det med det infrarøde mottatet har vel vært slik i noen uker.

Lydutgangen har vel vært slik den siste uka.

Mens lyd fra skjerm og harddisk plutselig kom igår.

Da jeg er i militæret har jeg ikke hatt tid til å kontakte dell enda (sendte dem mail nå )

Noen som har vært borti lignende problemer eller har noen som helst anelse hva det kan være?

Får vel sende den inn til service når jeg skal hjem på perm neste gang eller.no..

Hei!

Jeg jobber på Dell. Vel og merke ikke på notebook-supporten.

Maskinen din høres ikke helt frisk ut.

Hvis feilen ikke er helt åpenbar så vil de sannsynligvis spørre deg om å reinstallere operativsystemet. Hvis problemen gjenstår så er det helt klart lettere å få noe gjort.

Ring inn til supporten og feilsøk når du har litt tid til overs.

Nr du skal ringe er 67 11 68 82 og velg Inspiron.

Avhengig av hva slags garanti du har så burde det ikke være noe vanskelig å få hentet og levert maskinen din til der du er stasjonert, men det kan være greit å la den være hjemme der du vet at den er til enhver tid.

--

Mvh

Christian

Note: Jeg uttaler meg ikke på VEGNE av Dell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...