It's me Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Når jeg går inn på en internett side, loader den automatisk en gammel side. Jeg må manuelt velge "oppdater" for at siden skal oppdateres til hva den skulle vært. Feks gikk jeg inn på hardwarebutikken.no. Der hadde jeg ikke vært siden desember. Da sto juletilbud der fremdeles, og jeg kunne manuvrere meg rundt på siden. Jeg oppdaget "feilen", og trykket på "oppdater". Da kom hovedsiden nytt. Etter å ha oppdart en side, feks her på hardware.no kan jeg poste et svar. Men med en gang jeg har postet, er den tilbkae på den gamle siden. Jeg må altså manuelt velge "oppdater" hver gang jeg trykker meg videre på en side, som er ekstremt plagsomt. Jeg har NGT 1,5mbps linje, og bruker winxp pro eng og ie6.1. Problemet gjelder kun den ene pcen min. Jeg har slettet logg, gamle internettfiler og informasjonskapsler (cookies), men problemet forblir der. Hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) når du har en web side oppe, gå på tools--->internet options---->temporary internetfiles----->settings der har du noen alternativer, blant annet om siden skal oppdatere seg automatisk hver gang du logger deg inn på en side edit: min står på automatisk, og jeg har ingen problemer Endret 20. januar 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Tools, Internet Options, Settings (Temporary Internet Files). Sett deretter "check for newer versions of stored pages" til "every visit to the page" Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Den sto som "aldri", og jeg satte den nå til "automatisk", så dere hadde rett ja. Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå