Gå til innhold

Komplett uenig med meg -> Mp3 spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette høres ut som en ganske normal bug i p'n'p-USB-driver. Hvis slikt først klikker, så bør man avinstallere driverne totalt, og det kan være lettere sagt enn gjort med slike enheter.

Det er åpenbart PC-en din som er problemet, og ikke spilleren, og da kan det kanskje være på tide å tenke på en reinstallasjon. PC-er har godt av det fra tid til annen :)

Det er det som er et lite "problem"..

Når jeg fikk pcen var hovedkortet defekt, men jeg fikk pcen faktisk opp og installert alt av drivere og slikt - så kræsja pcen og jeg fikk nytt hovedkort av komplett.. så funket alt men jeg reinstallerte aldri windows.. Kan dette ha noe med saken å gjøre?

Har ikke lyst til å reinstallere xp.. Men hvis jeg gjør det, kan jeg bare ta backup av registerete, formatere, reinstallerte og sette inn registeret igjen?

Blir mye fjas for så lite.. Når jeg egentlig vil bli kvitt spilleren..

Men takk.. Dere er flotte :)

Lenke til kommentar
Dette høres ut som en ganske normal bug i p'n'p-USB-driver. Hvis slikt først klikker, så bør man avinstallere driverne totalt, og det kan være lettere sagt enn gjort med slike enheter.

Det er åpenbart PC-en din som er problemet, og ikke spilleren, og da kan det kanskje være på tide å tenke på en reinstallasjon. PC-er har godt av det fra tid til annen :)

Det er det som er et lite "problem"..

Når jeg fikk pcen var hovedkortet defekt, men jeg fikk pcen faktisk opp og installert alt av drivere og slikt - så kræsja pcen og jeg fikk nytt hovedkort av komplett.. så funket alt men jeg reinstallerte aldri windows.. Kan dette ha noe med saken å gjøre?

Har ikke lyst til å reinstallere xp.. Men hvis jeg gjør det, kan jeg bare ta backup av registerete, formatere, reinstallerte og sette inn registeret igjen?

Blir mye fjas for så lite.. Når jeg egentlig vil bli kvitt spilleren..

Men takk.. Dere er flotte :)

Kopi av registeret? Ved en formatering er mye av poenget å rydde opp i registeret og filer av forskjellig ymse slag. Det er faktisk slik at det å kjøre en fullstendig reinstallasjon er en av de mest effektive måtene for å orde problemer, øke ytelsen og fjerne masse dritt som har lagt seg inn over tid.

Installasjon av WinXP tar 30-45 minutter, og resten av programvaren tar kanskje enda en time. Bedre det enn å ha en hanglende PC som ikke vil fungere med MP3-spilleren din... Sett deg og se på TV mens du venter :)

Lenke til kommentar

kan det være så dumt at den rett og slett ikke har nok ledig kapasitet på usb kontrolleren? det var nemmelig problemet mitt med min mp3 spiller, siden både camera og mus okuperte for mye av den tilgjengelige båndbredden på usb kontrolleren.

Lenke til kommentar

Har hatt noe av det samme problemet med min Compaq iPAQ MP3-spiller.

På min stasjonære PC kjører jeg Windows 2000 Pro Norsk med nyeste oppdateringer.

På min bærbar-PC kjører jeg Windows XP Pro Norsk med nyeste oppdateringer.

jeg fikk akkurat samme feil som trådstarter på min stasjonære PC. Men når jeg prøvde den på den bærebare-pc funka den som skudd.

Altså det er et eller anna kluss med USB-driverne mine i Windows 2000 Pro.

Avinstallerte USB-driverne jeg hadde lagt inn, installerte de nyeste jeg fant. Og alt funka.

mvh

Hans-M.

Lenke til kommentar
kan det være så dumt at den rett og slett ikke har nok ledig kapasitet på usb kontrolleren? det var nemmelig problemet mitt med min mp3 spiller, siden både camera og mus okuperte for mye av den tilgjengelige båndbredden på usb kontrolleren.

Hvordan kan jeg teste dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...