-MarL- Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Nå har jeg lasta ned death rally og har installert, men spille går i slow motion. Noen som vet hvordan jeg skal fikse på detta. Når jeg var mindre gikk spille mye fortere. Sitter med Windows XP Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) ,20/01/2004 : 19:01] Nå har jeg lasta ned death rally og har installert, men spille går i slow motion. Noen som vet hvordan jeg skal fikse på detta. Når jeg var mindre gikk spille mye fortere. Sitter med Windows XP Når du var mindre brukte du helt sikkert Win95 eller Win98!? Death Rally fungerer dårlig under WindowsXP. Man kan bruke DOSBox til å kjøre spillet med korrekt lyd og grafikk, men det går fortsatt i slow motion Endret 20. januar 2004 av Spaz Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Nå vart jeg lei meg vil det funke på windows 2000? Endret 20. januar 2004 av [MarL] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 For noen dager siden kom Dosbox 0.61. Jeg prøvde nettopp Death Rally og det går nå nesten helt flytende, i motsetning til Dosbox 0.60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå