Framerate Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) jeg kjøpte meg nye høreklokker fra zalman og når jeg bruker dem hører jeg en svak summing hver gang jeg foreksempel skroller eller beveger musa Jeg har hørt at dette er en svakhet på hovedkortet men er det noe jeg kan gjøre? opptopic: jeg må ha på den nest laveste streken på volumkontroll i windows uten att det spilles himmelhøyt kan det ha noe med hovedkortet å gjøre eller er det headsettet? Endret 20. januar 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 ingen som har hatt dette problemet?? Det sto noe om dette på hw.no men er det mulig å fikse det? Gal topic kansje? det er jo tross alt hovedkortet det er noe galt med! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har IC7 MAX 3, har hatt to problemer : - sus / skurring - replayen i Race driver hakker uansett oppløsning (jeg har XT 9800 kort) Løsning : - Kjøpte Creative Audigy kort Vet ikke om det er så mye å gjøre med det, AC97 lydkort er vel ikke av verdens beste kvalitet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 megakrølle: Har du prøvd å oppdater lydkort driveren. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 megakrølle: Har du prøvd å oppdater lydkort driveren. Jeg har prøvd, ble ikke bedre, samme problemer. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 joda jeg har prøvd det virka ikke da men det er en laaang tråd som jeg fant på forumet til abit om dette og det ser ut som de ikke har funnet ut av problemet enda Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 megakrølle: Ikke for å presse deg til å bruke mere penger på data'en din, men ett pci basert lydkort ville eg ha kjøpt. Har selv innbygd lydkort på mitt hovedkort, men eg kjøpte et audigy lydkort, fikk mye bedre lyd med det kortet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har samme problemet med lydkortet på A7V8X-X (Asus) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Løsning :- Kjøpte Creative Audigy kort Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Dette skyldes interferens og støy pga det er ett integrert lydkort. Det eneste integrerte lydkortet jeg vet ikke har dette problemet, er nFORCEs MCP(2)-T. Den eneste løsningen er, som allerede nevnt, at en oppgraderer lydkortet til ett PCI-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå