simalarion Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Når det en sjelden gang kommer knall bra spill, kjøper jeg dem, det fortjener de, men i det siste har jeg ikke fått tak i spillene!, jeg har prøvd (bor i oslo sentrum så det burdet jo la seg gjøre), men jeg finner ikke spillene Spillene jeg ønsker er Trackmania Silent Storm (beste spillet jeg noensinne har spilt, jeg har spilt mye!!) Hvor blir det av disse titlene, er de ikke kommet til Norge?? PS kunne også tenkt meg Blitzkrieg, finner ikke det heller Endret 20. januar 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Elmore Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Silent Storm er i butikken nå, ihvertfall er den på spaceworld(bryn-senter) prisen er 599, tror jeg, fikk den til bursdag!! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hva synes du om det, er det ikke hinnsides bra?? Har vært på Space world nedenfor youngs torvet, men de fører muligens forkjellige spill, skall sjekke, takk Ps hmm merkelig jeg finner det ikke på http://www.myspaceworld.com/ (ingen av dem) Endret 20. januar 2004 av simalarion Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du finner Silent Storm på Narvesen Oslo S, den sjappa som ligger mellom sentralstasjonen og byporten... De hadde vel en 10 kopier inne når jeg kjøpte min for en 14 dager siden... Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Trackmania har fortsatt ikke kommet til Norge. Håpløst. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg kjøpte iallefall Blitzkrieg på Avalon for 449,- Fikk med et krus og to utgaver av Gamereactor også Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hvor ligger Avalon? Jeg vet om SpaceWorld butikkene, Akersmic, Ram & Rom, De som er spleiset med Narvesen(Oslo city, Karl Johan), spiderman. Er det sjappa ved siden av spaceworld på paleet? Endret 20. januar 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Når jeg var på Avalon i sommer så lå det i 2. etg i Paleet. Godt mulig at de har skiftet lokaler i løpet av høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå