Erling E. Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Epic, selskapet som utvikler Unreal Tournament-spillene, kunngjorde i dag at Unreal Tournament 2003 og Unreal Tournament 2004 ikke vil være kompatible med hverandre. Les artikkelen her Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jaja. Det får vel gå Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 første utgave av ut med kjøretøy? hva erfaring med kjøretøy/fartøy i spill har disse utviklerene? altså fra andre spill? det så veldig dårlig ut vil jeg si, på den videoen når kommer ut2k4? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) første utgave av ut med kjøretøy? hva erfaring med kjøretøy/fartøy i spill har disse utviklerene? altså fra andre spill? det så veldig dårlig ut vil jeg si, på den videoen når kommer ut2k4? Syntes det ser veldig bra ut, og med slike fordommer som det virker som du har, kan du jo ikke akkurat vente deg at du får en god opplevelse heller da:) Man trenger ikke evig erfaring for og få til et bra bil system, har nok troen på at godeste Digital Extremes, Atari, Epic og gjengen takler dette helt fint jeg:) Endret 20. januar 2004 av Snabben Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) fordommer- er spillet bra, er spillet bra. håper nesten at det er dårlig jeg, pga. jeg har ikke nok penger til å kjøpe det uansett , prioriterer andre spill om dette spillet blir dårlig, blir "andre" (kanskje ett som jeg har prioritert) gjerne billigere, pga. flere kjøper disse? jeg har lov å håpe kommer vel en demo en eller annen gang? er dette et rent mp spill? edit_ eller, er det en story-sp-del? Endret 20. januar 2004 av genesis Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 når kommer ut2k4? Se vår produktside: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=9766 - som du finner ved å søke på "unreal" i vår søkemotor, eller klikke på produktoversikt i artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg