Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Driver til Compaq USB ISDN adapter

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man kan få tak i eller har liggende cd'en med orginaldrivere og software til et slikt ISDN modem? Min cd har nemlig forsvunnet. Ringte Compaq support og de kunne ikke hjelpe meg da denne varen hadde gått ut av produksjon...... Dermed ser det nesten ut til at jeg må investere i et nytt isdn kort.......

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvor man kan få tak i eller har liggende cd'en med orginaldrivere og software til et slikt ISDN modem? Min cd har nemlig forsvunnet. Ringte Compaq support og de kunne ikke hjelpe meg da denne varen hadde gått ut av produksjon...... Dermed ser det nesten ut til at jeg må investere i et nytt isdn kort.......

:thumbdown:

Prøv denne:

www.vassbygdi.com/Compaqdriver.zip

Lenke til kommentar

Gi meg litt tid. Har funnet dette før. En kompis har hatt dette ISDN-modemet før.

EDIT: Supporten på Compaq produkter har blitt driit dårlig etter HP tok over. Hos Compaq fikk jeg support. Og fikk driverne tilsendt på mail hvis dem var så store at dem gikk igjennom eller fikk link der jeg kunne laste dem ned.

Endret av boathansm
Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldingene. Eneste problemet er at jeg må ha originaldrivere og ikke de oppdateringene som ligger ute på nettet.

Sitat fra hp sine supportsider:

"PREREQUISITES: Compaq USB ISDN Adapter must have been installed using the Compaq CD Part Number 388093-001 or higher."

Noen forslag?

:thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...