Gå til innhold

åsen får man styrer andre pc med xp pro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

via msn er en mulighet, eller så klikker du bare på start hjelp og i det vinduet som da skal komme opp ser du øverst til høyre. der står det, inviter en venn til å hjelpe deg.

men den er litt klikk så vnc er mye bedre. bare søk etter det på google.

du må angi et passor med det programmet som den andre som skal hjelpe deg må ha. Det er tvungen slik pga sikkerhet. Et passord du velger selv.

Den andre personen må ha samme programmet.

Får du det ikke til så spør på nytt.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

fjernhjelp og remote desktop / eksternt skrivebord er nesten samme ting men fortsatt foskjellig,

i fjernhjelp må en sende invitasjon for å hjelpe, mens i remote desktop skriver du inn ip adressen og brukernavn og passord til en av brukerkontoene på hostmaskinen. du må krysse av for at remote desktop skal være tiljengelig i kontrollpanel->system->ekstern på hostmaskinen

Endret av mariunae
Lenke til kommentar
fjernhjelp og remote desktop / eksternt skrivebord er nesten samme ting men fortsatt foskjellig,

i fjernhjelp må en sende invitasjon for å hjelpe, mens i remote desktop skriver du inn ip adressen og brukernavn og passord til en av brukerkontoene på hostmaskinen. du må krysse av for at remote desktop skal være tiljengelig i kontrollpanel->system->ekstern på hostmaskinen

hvordan gjør jeg hostmaskinene tiljengelig ? har ikke vært borti dettte tidligere så hvis dere kunne veilede meg hadde det vært veldig fint. er ganske ny på område. takker for all den hjelpen jeg kan få

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...