Tor Rasmussen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg skjønner ikke hvordan jeg slår av hele firewall'en i 3com gateway'en. Den går gjennom Netiopia 4542 fra NGT, og det holder strengt tatt med firewall'en i Netopia. Jeg kommer nemlig ikke på Xbox live, og tror det er pga firewall i 3com. Xbox live finner connection, finner ip, finner dns, men får ikke kontakt med Xbox Live. Noen som har svaret til meg ? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Vet ikke om det går an. Men prøv å åpne porten du trenger for å komme inn. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg kommer nemlig ikke på Xbox live, og tror det er pga firewall i 3com.Xbox live finner connection, finner ip, finner dns, men får ikke kontakt med Xbox Live. Hvis du koblet slik som jeg nevnte har du ingen brannmur i den i og med den går på WAN-porten. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Koblet den slik som du sa. Merkelig. For Xbox kommer ikke på Xbox Live. NGT er jo Xbox live kompatibel så jeg tror ikke det er noen porter jeg må åpne der. Jeg får på box'en 1. Checking cableconnection = ok 2. Checking IP = ok 3. Checking DNS = ok 4. Connecting Xbox Live = failed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå