Gå til innhold

Billig telefon uten abonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3510(i) suger ikke... Men den er ikke noe kvalitets telefon heller ;)

3100 er et bedre kjøp da ;)

 

mange av billig siemensene (a60/c62) ville jeg ha anbefalt; helt de er helt greietelefoner uten for mye å sette fingeren på.... Du kan også kjøpe til et kamera til den ;)

 

jeg ville også ha anbefalt LG g5400 men den overskrider vel prisgrensen din...

 

molna er en fyr som har en side club siemens og har ganske gode "kontakter" og peil ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Siemens A55, Siemens A60, Siemens C60, Nokia N3510i, Nokia 2100, Sony Ericsson T100, Motorola C350, LG G5300

Nei.

 

Siemens C62, Siemens MC60

M55 heller enn noen av 'nei-siemensene' for funksjonalitet og mye-for-pengene-faktor (hvis du tåler utseendet på den). MC-60 kun for kameraet, ellers ikke. C62 virker som en grei liten sak å ringe og tekste med, og den har en bedre (den beste i prisklassen) skjerm.

 

Siemens S55.

Definitivt mest for pengene her. Den dårligste skjermen av fargetelefonene du har listet opp, men den er liten og lekker, har blåtann, IR, god kalender, god adressebok+++.

 

Sony Ericsson T230

I bunn og grunn en T310 med litt bedre skjerm, java, og (imo) penere utseende. IR-porten har blitt borte dog. Virker som et sikkert kjøp. Synes M55 virker bedre med mye av den samme funksjonaliteten, men T230 har et mere diskret utseende. Evt legg på ett par hundrelapper og kjøp Nokia 3100. Bedre skjerm en de to forannevnte, god å tekste med, og java-programmer lettere tilgjengelig. Smak og behag.

 

Panasonic G60

Jeg liker denne, men gudene må vite hvorfor siden jeg ikke vet stort om den...

Lenke til kommentar
Vil helt klart anbefale Nokia 3100. Den beste i sin klasse.

Er ikke den myntet på tenåringer ?.

Den er vel i og for seg det, men har det noe å si hvem som er ment å være målgruppen? Det er sikkert ikke alle ungdommer som liker denne mobilen selv om de kanskje er i målgruppen, og det er sikkert også folk utenfor målgruppen som liker den. Spørsmålet er jo bare om du liker den eller ei. Jeg anbefaler deg den ihvertfall på det varmeste. Hvis du ikke trenger kamera eller blåtann trenger du vel ikke å kjøpe en telefon som koster så mye? Og denne får du vel for rundt 1400? Knall respons, gode taster, liten, god batterikappasitet.

Lenke til kommentar
Vil helt klart anbefale Nokia 3100. Den beste i sin klasse.

Er ikke den myntet på tenåringer ?.

Den er vel i og for seg det, men har det noe å si hvem som er ment å være målgruppen? Det er sikkert ikke alle ungdommer som liker denne mobilen selv om de kanskje er i målgruppen, og det er sikkert også folk utenfor målgruppen som liker den. Spørsmålet er jo bare om du liker den eller ei. Jeg anbefaler deg den ihvertfall på det varmeste. Hvis du ikke trenger kamera eller blåtann trenger du vel ikke å kjøpe en telefon som koster så mye? Og denne får du vel for rundt 1400? Knall respons, gode taster, liten, god batterikappasitet.

Jo, du har helt rett.

Lenke til kommentar
Vil helt klart anbefale Nokia 3100. Den beste i sin klasse.

Er ikke den myntet på tenåringer ?.

Den er vel i og for seg det, men har det noe å si hvem som er ment å være målgruppen? Det er sikkert ikke alle ungdommer som liker denne mobilen selv om de kanskje er i målgruppen, og det er sikkert også folk utenfor målgruppen som liker den. Spørsmålet er jo bare om du liker den eller ei. Jeg anbefaler deg den ihvertfall på det varmeste. Hvis du ikke trenger kamera eller blåtann trenger du vel ikke å kjøpe en telefon som koster så mye? Og denne får du vel for rundt 1400? Knall respons, gode taster, liten, god batterikappasitet.

Lyser ikke denne i mørket. Kan det slåes av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...