Gå til innhold

Far Cry single play demo er UTE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de fleste våpen kan faktisk skyte under vann, det er bare at noen tåler det bedre en andre

gunfreak19. Hene har du hørt dette??? Isåfall. Den som sa det er komplett idiot. Jeg ville ikke holdt et våpen under vann å skutt med det. Tror jeg sparer armene mine der du. Det som skjer er at farta på kula + friksjonen som skjer mellom kula å vannet, gjør at kula utvider seg, å xploderer. Noen som sier imott dette, så kan di bare klappe igjen. Jeg er Captein i militæret, å har bedre greie på våpen en alle dere noen gang kommer til å få...........

Lenke til kommentar
en annen ting jeg kan si er at våpene ser kjedlige ut.

 

jeg syns spill som americas army og selv DF:BHD har bedre våpen modeler.

 

hvis du ser på CAR-15 modelen i BHD så er den mye nærmere virkligheten en m4 modelen i FC

 

og persjonenlig syns jeg gameplay er viktigere en grafikk.

 

Edit: jeg vet jeg er negativ, men dette er bare min mening alle har forskjellig smak

Får å si det sån, Så tror jeg at Americas army er det spillet her i verden med best grafikk å realisme på våpenene. Faktisk så er utsenden å funksjonene på våpenene å AA helt som det er i ekte. Dette pga det er U.S Army som har laga spillet, å dette var en av tingene di la mye vekt på. Personelig synts jeg at dette er viktigt i et spill. Når våpen jamer seg, som de gjør i ekte en gang iblandt, og det at man ikke kan skjyte under vann. Da er det realistiske våpen. Men ikke før. Litt idiotiskt at ikke alle spillprodusenter legger like mye vekt på dette.

 

Eks når du reloader M4en i Far Cry. Så er dette helt motsatt av åsen man gjør dette i ekte. På AA gjøres dette riktigt.

 

Men ikke ment som noe direkte kritikk mot demoen. Synts spillet var greit nok, å komme nesten sikkert til å kjøpe full når det kommer.

Du kan ikke skyte under vann i Far Cry. :thumbup:

Lenke til kommentar
RIW Skrevet: 27/01/2004 : 17:22 

 

QUOTE (gunfreak19 @ 27/01/2004 : 17:18)

de fleste våpen kan faktisk skyte under vann, det er bare at noen tåler det bedre en andre 

 

 

gunfreak19. Hene har du hørt dette??? Isåfall. Den som sa det er komplett idiot. Jeg ville ikke holdt et våpen under vann å skutt med det. Tror jeg sparer armene mine der du. Det som skjer er at farta på kula + friksjonen som skjer mellom kula å vannet, gjør at kula utvider seg, å xploderer. Noen som sier imott dette, så kan di bare klappe igjen. Jeg er Captein i militæret, å har bedre greie på våpen en alle dere noen gang kommer til å få...........

 

Litt av en holdning. Tror du er best altså?

Det gidder jeg ikke engang å diskutere, men jeg vil kommentere inlegget ditt.

 

1. Tro omigjen, du vet minimalt om personene her på forumet. (om jeg kan si det med 100% sikerhet? ingenting kan sis med 100% sikkerhet) Så om du har bedre kunnskap om "dette her" kan du ikke si. Og du kan iallefall ikke si at du har bedre kunnskap om "dette her" enn hva noen her noengang vil komme til å oppnå, da vi har minst like god evne som deg å oppta slik informasjon. Så slutt med den overlegne holdningen, den er vemmelig. Captein i hva for militær? mobbet på skolen, og har fått en tittel du liker nå?

2. Skulle tro en Captein, i det norske forsvar(om det er tilfellet) hadde mye bedre evne til å komme med skikkelig informasjon. Du sier/skriver at den som har sagt dette er en komplett idiot, men akkurat hva vet du mer om denne personen enn akkurat dette? Du vet at denne personen har uttalt seg, om noe, som kanskje er feil (jeg tar ikke deg alene på ordet, en overlegen-holdning captein i militæret, som har masse skrivefeil og presenterer løse påstander som fakta). Det kan være hvem som helst utifra det du skriver, altså vet du ikke om denne personen er komplett idiot, komplett = fullstendig = 100% = ikke annet enn idiot.

For alt du/jeg vet, er slikt sagt(og sies) av folk som er mye smartere enn meg og de, og forvalter ekstrem mye mer kunnskap enn hva vi to noengang kommer til å få, det vet ikke jeg, det vet ikke du.

3. Om du forsatt står på ditt, håper jeg du sier fra deg stillingen, ettersom den innebærer en del ansvar, og siden dine valg derfor kan påvirke andre i stor grad.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
de fleste våpen kan faktisk skyte under vann, det er bare at noen tåler det bedre en andre

gunfreak19. Hene har du hørt dette??? Isåfall. Den som sa det er komplett idiot. Jeg ville ikke holdt et våpen under vann å skutt med det. Tror jeg sparer armene mine der du. Det som skjer er at farta på kula + friksjonen som skjer mellom kula å vannet, gjør at kula utvider seg, å xploderer. Noen som sier imott dette, så kan di bare klappe igjen. Jeg er Captein i militæret, å har bedre greie på våpen en alle dere noen gang kommer til å få...........

yeah right, den kjøper vi vel alle sammen.

du klarer ikke stave korrekt, du snakker som en 14åring, samt du bruker uttrykket "captein", selvsagt tror vi deg....

skjerp deg 4 hakk.

 

du er klar over at Glock 17 standard er testet ned til 0.5 meters dyp ?

Særlig under entring i stor sjø er det rissikofylt å avfyre våpenet. Dersom løpet er delvis vannfylt når skuddet avfyres, kan våpen og skytter ta skade. Det er slike situasjoner Glock er konstruert for.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Gjest Jalla85
RIW Skrevet: 27/01/2004 : 17:22  

 

QUOTE (gunfreak19 @ 27/01/2004 : 17:18)

de fleste våpen kan faktisk skyte under vann, det er bare at noen tåler det bedre en andre 

 

 

gunfreak19. Hene har du hørt dette??? Isåfall. Den som sa det er komplett idiot. Jeg ville ikke holdt et våpen under vann å skutt med det. Tror jeg sparer armene mine der du. Det som skjer er at farta på kula + friksjonen som skjer mellom kula å vannet, gjør at kula utvider seg, å xploderer. Noen som sier imott dette, så kan di bare klappe igjen. Jeg er Captein i militæret, å har bedre greie på våpen en alle dere noen gang kommer til å få...........

 

Litt av en holdning. Tror du er best altså?

Det gidder jeg ikke engang å diskutere, men jeg vil kommentere inlegget ditt.

 

1. Tro omigjen, du vet minimalt om personene her på forumet. (om jeg kan si det med 100% sikerhet? ingenting kan sis med 100% sikkerhet) Så om du har bedre kunnskap om "dette her" kan du ikke si. Og du kan iallefall ikke si at du har bedre kunnskap om "dette her" enn hva noen her noengang vil komme til å oppnå, da vi har minst like god evne som deg å oppta slik informasjon. Så slutt med den overlegne holdningen, den er vemmelig. Captein i hva for militær? mobbet på skolen, og har fått en tittel du liker nå?

2. Skulle tro en Captein, i det norske forsvar(om det er tilfellet) hadde mye bedre evne til å komme med skikkelig informasjon. Du sier/skriver at den som har sagt dette er en komplett idiot, men akkurat hva vet du mer om denne personen enn akkurat dette? Du vet at denne personen har uttalt seg, om noe, som kanskje er feil (jeg tar ikke deg alene på ordet, en overlegen-holdning captein i militæret, som har masse skrivefeil og presenterer løse påstander som fakta). Det kan være hvem som helst utifra det du skriver, altså vet du ikke om denne personen er komplett idiot, komplett = fullstendig = 100% = ikke annet enn idiot.

For alt du/jeg vet, er slikt sagt(og sies) av folk som er mye smartere enn meg og de, og forvalter ekstrem mye mer kunnskap enn hva vi to noengang kommer til å få, det vet ikke jeg, det vet ikke du.

3. Om du forsatt står på ditt, håper jeg du sier fra deg stillingen, ettersom den innebærer en del ansvar, og siden dine valg derfor kan påvirke andre i stor grad.

Må si meg litt enig med RIW der dere. Dette at man ikke kan bruke et våpen under vann er sant på mage måter. Noen våpen er laget slik at det i NØD skal gå ann å brukes under vann. Dette er ikke heldigt for våpenet, å ikke 100% safe. En løbssrengning kan skje. Det kommer helt ann på kulens form. Det at Glock 17 å andre typer Glock kan brukes under vann er sant. Dette pga våpenet stort sett er laget i plastik (Dette for å spare vekt) Å løbet har en bakre lufting som gjør at friksjonen ikke blir så stor.

 

Det var feil av denne personen som utga seg selv som CAPTEIN i militæret å kalle en person for en komplett idiot. Jeg reagerte selv på det. Er selv i militæret, å personeligt har jeg enda ikke opplevd en ofiser som tror å vet alt. Det er bare slik noen folk blir når de får en høy stilling ente som Captein eller høyere. Synts det var barseligt sagt av han.

 

Hadde en gang et bilde av en AG3 som var skutt under vann med. Denne ble helt totalt ødelagt, å personen som gjorde det har ingen venstre hånd. Magasinet ble rundt...............hehe

 

Ikke ment som kritikk, men ikke diskuter dette evne mere takk. Det er egentlig ingen her som vet hva envær her på forumet har greie på når det kommer til våpen. Men kom gjerne med komentarer ang denne tråden.

Lenke til kommentar

jeg sa at noen våpen greide det bedre en andre,

 

Ag'n er at fint eksempel på våpen som ikke greir det serlig bra, men du kan fremdeles skyte med det under vann, det går bare en gang, og du kan mangle en finger eller en hel hånd etter på.

 

de våpen jeg vet det går med, glock, de reklamerer for det av en rar grunn,

det er faktisk flere nyere våpen som kan skye under vann,

en pistol det går dårlig med er colt 1911,

mp5 går det an med men det er en jævlig jobb å rense og olje den etter på.

 

det fleste rifler er veldig dumme å skye med under vann, det har med hvodan de er bygget på, og spesielt kaliberet.

Lenke til kommentar
Det var feil av denne personen som utga seg selv som CAPTEIN i militæret å kalle en person for en komplett idiot. Jeg reagerte selv på det. Er selv i militæret, å personeligt har jeg enda ikke opplevd en ofiser som tror å vet alt. Det er bare slik noen folk blir når de får en høy stilling ente som Captein eller høyere. Synts det var barseligt sagt av han.

 

...........

 

Ikke ment som kritikk, men ikke diskuter dette evne mere takk. Det er egentlig ingen her som vet hva envær her på forumet har greie på når det kommer til våpen. Men kom gjerne med komentarer ang denne tråden.

 

men det er akkurat dette jeg ikke vil diskutere/kommentere. Jeg har ikke nok kunnskaper rundt dette selv (å skyte under vann, og dets utfall), og skriver derfor ikke noe på dette, men kommenterer heller dette med at han/hun legger frem en annen (som hun/han ikke vet nok om i det hele tatt) er en komplett idiot.

Videre var kanskje noe, eks. punkt3, litt unødvendig, men den holdningen jeg oppfatter i inlegget var.... unødvendig den også.

 

 

Sånn alikevell, er det slik at selve kula "ekspoloderer" (hvordan? den er varm, og bli avkjølt, det skulle få den til å sprekke, men å eksplodere(den treker seg jo "bare" sammen)? og fyke til alle kanter? den er jo trossalt satt i veldig stor fart fremover, hvordan kan da splineter av den gå stikk motsatt vei?), eller at løpet vil bli sprengt som følge av trykket (som dannes, pga. vannet i røret)? Magasinet ble rundt? (vil bare spør, så får de som vil svare)

 

 

Er det lovlig med slike mods? eks. slik at man får hele øya? *installere* , dette gleder jeg meg til, og i morgen får jeg hele øya på et radeon 9800pro :w00t:

Lenke til kommentar

En fin side der all nyttig info + mods for Far Cry-demoen er samlet: http://personal.inet.fi/atk/kjh2348fs/fc_demo_info.html

 

Takket være denne infoen, har jeg bl.a fått mekket det slik at likene av soldatene blir værende i spillverdenen hele tiden uten å forsvinne.

 

Niskivara: Må du absolutt ha EXE-versjonen av demoen, så kan den lastes ned her.

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

 

Ikke ment som kritikk, men ikke diskuter dette evne mere takk. Det er egentlig ingen her som vet hva envær her på forumet har greie på når det kommer til våpen. Men kom gjerne med komentarer ang denne tråden.

Hoho, morsomt når folk som er trengt litt opp i et hjørne i en diskusjon oppretter nye brukernavn så de kan få litt ekstra støtte...

Lenke til kommentar
Hoho, morsomt når folk som er trengt litt opp i et hjørne i en diskusjon oppretter nye brukernavn så de kan få litt ekstra støtte...

 

oy, sløve meg, det så jeg ikke på. Tenker ikke selv i de baner, men jo jo, det skjer. Uansett var det gjerne bare positivt (om dette er tilfellet), så fikk vi litt "klarhet" i det hele.

 

 

Disse modifikasjonene, vil de være en del av det skikkelige spillet?

Det virker til at de har hattdårlige testspillere, om denne demoen faktisk viser hvor langt de var kommet til "nå" (22.01.04).

 

Kult , kanskje det kan stilles på ragdoll effekten(e?).

Lenke til kommentar
Gjest Jalla85

 

Ikke ment som kritikk, men ikke diskuter dette evne mere takk. Det er egentlig ingen her som vet hva envær her på forumet har greie på når det kommer til våpen. Men kom gjerne med komentarer ang denne tråden.

Hoho, morsomt når folk som er trengt litt opp i et hjørne i en diskusjon oppretter nye brukernavn så de kan få litt ekstra støtte...

JAJA. At folk kan tenke slikt, er helt ufateligt. Du står ikke frem å sier at Det var meg som var RIW ista, bare pga jeg støttet han LITT. Det han sier er faktisk sant (mye av det) Prøv å ta ei hagle. Legg litt snø fåran løpet, å fyr av /bare litt snø. Ikke en teskje engang) Se hva som skjer. Hold hagla som du pleier å holde den. Lykke til................. gunfreak19 sier her at noen våpen tåler dette bedre en andre. Å at ag`en er et godt xempel på våpen som ikke tåler det. Mp5 er byget får å gjøre dette når nøden er stor. Vanligvis pleier de å ha kondomer på flamesjuleren for å hindre at vann trenger inn. gunfreak19 er den eneste som har kommet med noe fornuftigt når det gjelder denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...