Gå til innhold

Far Cry single play demo er UTE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evil Eddie: kjempeinnlegg du hadde lenger opp. Er enig med deg i masse av det du skriver. Jeg likte ikke demoen spesiellt til å begynne med. Men etter å ha gitt den en bedre mulighet, samt at jeg har runnet det flere ganger, begynner jeg å glede meg. Oppleve mange av de samme feilen med Radeon 9600PRO. Skulle vært morro å hørt hva Nvidia-gutta opplever. :)

Lenke til kommentar
noen som har fått det til å fungere med openGL rendrer enda?

Funket helt fint her med OpenGL, var marginal forskjell i hastighet.

 

Uansett så støtter ikke hele spillet OpenGL så vidt jeg vet, det var noe de arbeidet med fordi det gikk så ******* dårlig på nVidia kort. De sluttet etter at de nyeste ForceWare driverene ga noenlunde hastighet i spillet, så det er liksom ikke mye poeng å leke med det. :)

Lenke til kommentar

R9800pro på meg :w00t:

 

nå gleder jeg meg for alvor til dette spillet,

noen andre enn meg som har kjørt bilen opp til toppen, og driver å kjøre utfor stupp o.l.

 

Var nede med den båten som skyter granater, på slutten, og den er jo player guided :thumbdown: + at han mannen står bare å skyter videre når man står helt foran og klar til å hakke mat, om han ikke sprenger seg selv og båten i lufta før en når ham :thumbdown:

 

noen ragdoll mods?

 

(*søke med google* ...)

Lenke til kommentar
en annen ting jeg kan si er at våpene ser kjedlige ut.

 

jeg syns spill som americas army og selv DF:BHD har bedre våpen modeler.

 

hvis du ser på CAR-15 modelen i BHD så er den mye nærmere virkligheten en m4 modelen i FC

 

og persjonenlig syns jeg gameplay er viktigere en grafikk.

 

Edit: jeg vet jeg er negativ, men dette er bare min mening alle har forskjellig smak

Får å si det sån, Så tror jeg at Americas army er det spillet her i verden med best grafikk å realisme på våpenene. Faktisk så er utsenden å funksjonene på våpenene å AA helt som det er i ekte. Dette pga det er U.S Army som har laga spillet, å dette var en av tingene di la mye vekt på. Personelig synts jeg at dette er viktigt i et spill. Når våpen jamer seg, som de gjør i ekte en gang iblandt, og det at man ikke kan skjyte under vann. Da er det realistiske våpen. Men ikke før. Litt idiotiskt at ikke alle spillprodusenter legger like mye vekt på dette.

 

Eks når du reloader M4en i Far Cry. Så er dette helt motsatt av åsen man gjør dette i ekte. På AA gjøres dette riktigt.

 

Men ikke ment som noe direkte kritikk mot demoen. Synts spillet var greit nok, å komme nesten sikkert til å kjøpe full når det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...