Gå til innhold

Far Cry single play demo er UTE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg fant ganske irriterende var at det ikke gikk å kjøre gummibåten i full fart til venstre for øya(med en gang du starter) og så kapre den første båten ved brygga før de to karene på brygga satte seg i den. Prøvde å plaffe vilt løs på typene men de var usårbarlige helt til de satt seg nedi båten. :(

 

 

Rollo:

 

De siste to årene har jeg lurt på hvor jeg har nicket ditt fra... gjett hva som gikk opp for meg under filmkvelden forige søndag? Jeg fikk faktisk en "eureka" følelse som om en stein ble løftet fra meg. To år med "hmmm" ble plutselig over til "aha!".

:)

Hush hush.... ;)

Lenke til kommentar

Vell, Vice. Dersom du kjører rett frem fra begynnelsen, og går på kne langs stranden og inn under brygga så kan du gå helt frem til båten.

Så kjører du 50 meter rett ut, tar en 180 og cruicer rundt og plaffer ned.

 

Det som iriterer meg er at du ikke ser når "nå har du kjørt for langt ut" helekopteret skyter. Du bare dør plutselig.

Lenke til kommentar
Vell, Vice. Dersom du kjører rett frem fra begynnelsen, og går på kne langs stranden og inn under brygga så kan du gå helt frem til båten.

Så kjører du 50 meter rett ut, tar en 180 og cruicer rundt og plaffer ned.

 

Det som iriterer meg er at du ikke ser når "nå har du kjørt for langt ut" helekopteret skyter. Du bare dør plutselig.

Ja, det var ikke så bra måte å stenge av område på.

Lenke til kommentar

kort demo, glad, :wow:

fullversjon, ikke giddet :eek:

 

;)

 

har spillt demoen en del nå, omigjen og omigjen, men bare på nedsiden, ute

Jeg synest ikke det var spesiellt nytt/gøy å gå inne i mørke rom og dreppe omigjen og omigjen de "samme menn, bak de samme svinger"

 

litt dumt at området er begrenset, det er vel derfor jeg jeg er tribes2(/3?) fan deluxe, når en tar båten og prøver seg rundt, blir en jo skutt ned :(

 

maks bra kan det ikke bli før det erflere måte å løse oppdraget på og ikke bare de få som er i denne demoen. eks. en kunne ta en annen angrepsvinkel fra andre siden av øya (og jada, jeg vet at det er "radaren" som spotter deg, men en kan jo ikke engang komme i land, og gå i skogen, uten at man møter stupbratte vegger som en ikke kan komme rundt)

 

synest det var litt lite ragdoll effekt, håper dette er noe man kan stille på eks. ved cheat eller mod.

 

noen som vet om det blir coop gaming? om eks utviklerne jobber tett med flk som utvikler mod for det?

 

nok et/to eksempel på elendig ai_

kjører du i land på den andre stranda ved bilen, og sniker deg inn i buskene på høyre side av bilen, og dreper noen defra, vil de som står på motsatt side av bilen skyte rett på den, i forsøk på å treffe deg, og bilen eksploderer til slutt

 

også litt dumt at man kan campe i en busk, og ta ut hva det måtte være av folk, ettersom de aldri helt ser faren ved at alle teammatene bare plutselig dør når de kommer bort til busken

Lenke til kommentar

 

 

synest det var litt lite ragdoll effekt, håper dette er noe man kan stille på eks. ved cheat eller mod.

For lite? Syns det var akkurat passe jeg. Blir jo bare teit hvis folk du dreper er helt "Tøydokke Anna" i kroppen. (F.eks UTK2003 syns jeg overdriver på det...)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
For lite? Syns det var akkurat passe jeg. Blir jo bare teit hvis folk du dreper er helt "Tøydokke Anna" i kroppen. (F.eks UTK2003 syns jeg overdriver på det...)

 

joda, det var gjerne naturlig og realistisk nok, men for at jeg skal ha lyst til å spille flere ganger må man ha muligheten til å stille på slikt, for å ha det litt gøy :yes:

eks, om det var lett å lage egne map, slik som på flashpoint (hvor jeg ytterst sjelden spillte storyen), da ville jeg lagt noen virkelig kule eksplosjoner, med folk som fyker til de fleste kanter

 

og, ja som det sies/skrives_

Irriterer meg at man ikke kan save når man vil. Fienden hopper fra side til side, ser bare dumt ut
Lenke til kommentar

Min oppsummering:

 

+ Ekstrem bra grafikk

+ BRA gameplay

+ Flere kjøretøy

+ Følelse av frihet

 

Og noe negativt fra demoen som de kan jobbe litt ekstra med:

 

- Rar AI. (Skriker om at de er tomme for skudd uten å ha løsnett noe, løper i mot deg uten å gjøre noe)

- Finpusse vannet. (Ikke noe plask eller ringer i vannet)

- Høye systemkrav (Går langt fra glatt på min signatur)

- Skaffe en bedre måte å kaste granater og gjenstander på. (Ser ut som han spytter en granat ut av munnen)

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
vel jeg lasta ned demoen, for en time siden, spillte demoen, greide den på første forsøk og av installerte det nå,

 

likte ikke demoen, glatt og kjedlig grafikk, våpene var dårlige og kjedlige, AIen var som bots i cs,

 

det var som forventet

:thumbdown:

 

Jeg må vare le.

Grafikken er faktisk den fineste i et spill til nå.

Våpen modellene er lekre (hvis du øker detaljenivået)

AI'en er MYE bedre en botene i CS. AI'en i Far Cry går i dekning bak objekter. De samarbeider (lederen gir kommandoer) for å ta deg. Og de kan ta i bruk kjøretøy og båter i jakten. Og alt dette skjer uten scripting.

 

Det er vel ingen tvil om at du er en CS fan :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

nummer 1 - hvilke innstillinger spiller du på egentlig ?

hvis du mener grafikken minner om det første uneal tournament så sier det litt..

gameplayet virker kjedelig, forstår ikke akkurt hvordan du kan sammenligne det med cs.

har spilt det flere ganger på det vanskeligste, greit nok, kommer du deg frem til trappen når du skal nærme deg radiotårnet så kan jeg si meg enig i at det på sett og vis "bare" er å løpe frem og skyte alle sammen, dog er det så absolutt ikke det når du skal komme deg opp på stranden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...