Gå til innhold

Far Cry single play demo er UTE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det virker som 3.9 er best.

 

3.10 vs 4.1

http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=6934

Hum, funket visst ikke å innstallere 3.9 over 4.1 hele maskinen min klikket da :(

Skal jeg først avvinstallere 4.1 også innstallere 3.9?

Er ganske n00b med slikt :blush:

avinstaller først. start - > kontroll panel - > legg til eller fjern programmer. og velg ati uninstaller ellernoe.. ati drivere + ati controlpanel

 

start maskinen på nytt. og trykk avbryt når den ny maskinvare funnet greia popper opp.

 

også installer den ati driveren du vil.

Lenke til kommentar
Laster ned demoen nå.Hadde ikke funnet noen servere som ikke var "stappa" for å si det sånn.Går i en fart på 89 kilobyte i sekundet :dontgetit:

Jeg ventet i 6 timer i går, det gikk i ca. 20 kB/s i gjennomsnitt... :thumbdown:

20 kilobyte i sekundet....stakkars :dontgetit: +å vente i 6timer...

Du vet, det heter overbelastede servere... ;)

Lenke til kommentar
det var jo en MEGET lovende demo. den skal jeg ha full versjon. men ja. sleit med demon, gkorde kansje ikke alt riktig. men digga skjytelyden. litt sånn rekylaktig. skikkelig pang.

MEGET lovende og meget lovende...

 

Om det skal bli meget lovende må de lage en patch og rette opp feil, som f.eks. 2D-planter som man ikke kan kutte, ikke beveger seg, etc...

 

Men ellers? Joda, bare bra.

Lenke til kommentar

skal nok ha den uannsett. det med planter som bøyer seg og andre ting man legger merke til er vel ting som man "ønsker ting skal være" sånn er det vel i alle spill.. har ikke spilt et spil som jeg synes er bra,,,, og tenkt etter at dette er optimalt. har alltid syntes i ettertid at ting kunnne vært anderledes.

Lenke til kommentar
skal nok ha den uannsett. det med planter som bøyer seg og andre ting man legger merke til er vel ting som man "ønsker ting skal være" sånn er det vel i alle spill.. har ikke spilt et spil som jeg synes er bra,,,, og tenkt etter at dette er optimalt. har alltid syntes i ettertid at ting kunnne vært anderledes.

meiner å huske at plantene bøyde seg i hitman 1!! ( i jungel bana)

 

det er sånne små detaljer som trekker opp heilhets inntrykket..

 

eg syns ivertfall at plantene bør bevege litt på seg, ikkje bare at du springer rett igjennom dei.

Lenke til kommentar

Mange av dere som synes AI`en er bra.

 

Noe som jeg ikke skjønner. Synes noen reaksjonsevner er kjempedårlige. Om man tar lyddremperen og skyter en fiende så reagerer ikke fienden som står 1meter unna i det hele tatt. Han bare står der som om ingenting skulle ha skjedd selv om han ser at vennen dør.

 

Samme skjer i blandt med våpen uten demper.

 

Andre som har merket dette?

Lenke til kommentar

Noen som vet om versjonen på 497 MB fungerer? Det sirkulerer to ulike zip-filer, den som er på de "offisielle" sidene er 464,7 MB. Laster ned den første fra en server som ble nevnt flere steder i denne tråden, ftp'en til fragzone.se. Mye raskere enn de som er linket som offisielle mirrors (det hjelper jo ikke mye dersom den inneholder 500MB humbug...).

Lenke til kommentar
Noen som vet om versjonen på 497 MB fungerer? Det sirkulerer to ulike zip-filer, den som er på de "offisielle" sidene er 464,7 MB. Laster ned den første fra en server som ble nevnt flere steder i denne tråden, ftp'en til fragzone.se. Mye raskere enn de som er linket som offisielle mirrors (det hjelper jo ikke mye dersom den inneholder 500MB humbug...).

Den jeg lastet ned var på ca. 500MB...

var fra fileplanet.com og funket ypperlig

Lenke til kommentar

Vannet ser bare nammenam ut, både over og under, med detljert havbunn og greier. Det er et lyst og "sydhavsaktig" preg, men der jungelen er ikke like imrponerende, det ar den er så tett gjør det for vanskelig for min skarve 9500 Pro... Men kjekt å ha steder å gjemme seg.

Lenke til kommentar

Cheats? Du kan bruke kikkert og zoome inn på de, da risikerer du også å få gode tips om rett agn for å få fisk osv.

 

Mye "nytt" ser de ikke ut til å være, men kjekt med ragdoll og annen god grafikk, og musikken og dyrelydene fungerer bra og stemningsskapende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...