TCi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvor store systemkrav er det på spillet? Minimum: Computer: 1 Gb MHz CPU Memory: 256 MB RAM Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP Video Card: Geforce 4 MX, Geforce 3 or higher Drive Space: 582Mb hard drive space DirectX 9.0b must be installed Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03 ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9 Recommended: Computer: 2Gb MHz CPU Memory: 512 MB RAM DirectX 9.0b must be installed Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03 ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvor store systemkrav er det på spillet? Minimum: Computer: 1 Gb MHz CPU Memory: 256 MB RAM Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP Video Card: Geforce 4 MX, Geforce 3 or higher Drive Space: 582Mb hard drive space DirectX 9.0b must be installed Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03 ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9 Recommended: Computer: 2Gb MHz CPU Memory: 512 MB RAM DirectX 9.0b must be installed Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03 ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9 uffda. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hrmpf.. downloaden stoppet på 300MB Men fant ut at Fileplanet hadde lagt ut demoen nå, full fart og ikke noe tull nå nei Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvor store systemkrav er det på spillet? Minimum: Computer: 1 Gb MHz CPU Memory: 256 MB RAM Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP Video Card: Geforce 4 MX, Geforce 3 or higher Drive Space: 582Mb hard drive space DirectX 9.0b must be installed Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03 ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9 Recommended: Computer: 2Gb MHz CPU Memory: 512 MB RAM DirectX 9.0b must be installed Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03 ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9 MÅ man ha ForceWare 53.03? Installerte for et par dager siden, Enemy Territory likte ikke det. Gikk tilbake til 45.23, og alt var fint. ForceWare 53.03 var litt nedsig... Men, men, får prøve igjen. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ****** i ******. funker ikke fila fra gamershell? får vel avbryte og laste fra en anne side. noen som har link til en med litt fart på? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Gamer's Hell fila funket helt perfekt hos meg... Lastet ned fra den Svenske serveren... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Gamer's Hell fila funket helt perfekt hos meg... Lastet ned fra den Svenske serveren... hvilken fart fikk du da? jeg har 2Mbit linje. jeg laster ned fra los angeles tror jeg. der jeg har hatt best fart før. lastinga fra den nå logger på ca 50 kb/sec Lenke til kommentar
genesis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) atrax @ 21/01/2004 : 05:07ftp://ftp.fragzone.se/pub/spel/farcry/DemoFarCry.zip ftpprog fra smartftp.com edit_ gjerne vanskelig å komme inn, men når du først har klart det.... konge Endret 21. januar 2004 av genesis Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Gamer's Hell fila funket helt perfekt hos meg... Lastet ned fra den Svenske serveren... hvilken fart fikk du da? jeg har 2Mbit linje. jeg laster ned fra los angeles tror jeg. der jeg har hatt best fart før. lastinga fra den nå logger på ca 50 kb/sec Jeg lå på rundt 20 kbps, tok det mens jeg var på skolen, så jeg brydde meg ikke om den lave hastigheten Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ok,,har ingen ftp klienter inne nå. så det får bli en annen nedlastingting Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 3 og 9 timer igjen nå..... dæven å jeg gleder meg. håper grafikken står til dem bildene jeg så på en brukers side. er en litt sånn kvalitetsfreak. i spill er grafikken alfa og omega. liker å få en sånn derre virkelighetsfølelse Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Likte grafikken, men er vel ikke det beste jeg har sett, syntes det var skuffende at gresset ikke bøyde seg eller noe når man gikk gjennom det, skulle i hvert fall kunne kuttet det opp med knivet... men det er jo bare en demo da... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Likte grafikken, men er vel ikke det beste jeg har sett, syntes det var skuffende at gresset ikke bøyde seg eller noe når man gikk gjennom det, skulle i hvert fall kunne kuttet det opp med knivet... men det er jo bare en demo da... ganske enig med deg der... savner at gress og planter bøyer seg når du kjem borti dei.. pluss at det er ein del textur feil. særleg på steiner og folk som er død. savna også litt betre rag-doll effekter.. men men.. det er jo bare ein demo. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 tror ikke at gresset bøyer seg i fullversjonen, også, når en dykker, så bruker han like mye luft enten han er på det grunneste eller dypeste = feil (jammen skulle jeg vært beta tester ) hainen som henger der er stiv som en pinne, noe den ikke ville vært i virkeligheten.... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Et lite spørsmål. Specsa mine er: *P42,8Ghz@3,5Ghz *TwinMOS 2x512MB DDR400 *Radeon 9800Pro128mb *Nok haddisk plass Men spillet lagger (litt hakking også) som f***. Har prøvd Catalyst 3.7, 4.1 og Omega 3.10, men det hakker uansett. Heldigvis er Omega 3.10 drvierne ikke så værst. Men hvordan kan folk spille på 1280x960 oppløsning og alt på fullt, selv om min pc er kjappere...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 vsync ? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Gleder meg mer og mer til spillet kommer ut. Synes det er synd for de folka som ikke har dx9 baserte skjermkort, får ikke muligheten å utnytte de fine detaljene Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Et lite spørsmål. Specsa mine er: *P42,8Ghz@3,5Ghz *TwinMOS 2x512MB DDR400 *Radeon 9800Pro128mb *Nok haddisk plass Men spillet lagger (litt hakking også) som f***. Har prøvd Catalyst 3.7, 4.1 og Omega 3.10, men det hakker uansett. Heldigvis er Omega 3.10 drvierne ikke så værst. Men hvordan kan folk spille på 1280x960 oppløsning og alt på fullt, selv om min pc er kjappere...? Jeg har en XP 2800+ ,Radeon 9800 pro, 512mb ddr og det lagger dersom jeg setter alt på fullt i 1024x768. Lurer veldig på hvorfor selv. Men jeg tror at de kortene uten full dx9 støtte har bedre ytelse fordi vi har bedre detaljer. Altså dx9 funksjoner... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Likte grafikken, men er vel ikke det beste jeg har sett, syntes det var skuffende at gresset ikke bøyde seg eller noe når man gikk gjennom det, skulle i hvert fall kunne kuttet det opp med knivet... men det er jo bare en demo da... ganske enig med deg der... savner at gress og planter bøyer seg når du kjem borti dei.. pluss at det er ein del textur feil. særleg på steiner og folk som er død. savna også litt betre rag-doll effekter.. men men.. det er jo bare ein demo. Jeg har sett filmer av tidligere versjoner av spillet at gresset beveger seg når du kommer bort i det. Men bare det korte gresset. Lenke til kommentar
japsejan Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja, etter å ha spilt gjennom demoen et par ganger (som var fryktelig kort!!) har jeg gjort meg opp noen meninger over ting jeg er fornøyd med/ikke så fornøyd med, here goes: pros - grafikken er ganske lekker selv om det forekommer en del feil og mangler men dette er jo pga demo/beta versjon så dette blir nok garantert fikset. - STORE bertt/landskaper og områder å bevege seg rundt på. Vakkert å stå på toppen å se utover øyen. - gode blod/gørr effekter som har god potensiale fram mot lansering. "Death Animations" er ikke så gale men kunne vert bedre. - Eksplosjonene er over gjennomsnittet bra. - Fin fysikk og ragdoll effekt, men dog så kunne den vært litt mer framhevende, pluss at det skulle vært litt mer interaktive omgivelser ala Max Payne 2. - Stilig at motstanderene rykker ut i båt etter deg, men dog de kunne vært bedre å lete... - Stilig med den "svømmeeffekten" under vann altså at man virkelig ser at fyren bruker hendene og ikek bare føttende som i andre FPS - Dette punktet kan egentlig være nøytralt men jeg setter det er uansett; hyggelig at motstanderene ikke tåler så mange skudd (= realistisk), men dog på Hard så tåler de litt mer enn realismen tilsier. - Flott at man kan stille våpnene i enten "auto" eller "single" mode. - Gode våpenmodeller og modeller generelt sett. Litt teksturfeil men det hører vel med i demoer. - Gode taktiske muligheter til å prøve ut forskjellige strategier osv. cons - Lyden var faktisk litt skuffende med tanke på skytevåpen. Såvidt man hører motstanderens våpen, mens sitt eget hører man ok. Dessuten er MP5'en en smule for støysvak (ja den har lyddemper, men ikke fan om den demper så mye). Men dette er/kan være mest sannsynlig en bug. - Selv om dette er en demo så skuffer AI'en meg ihvertfall. Greit stilig med flankingen etc. men den generelle AI er rett og slett for dårlig selv på Hard. - Som bringer meg til neste punkt. Demoen er altfor lett. Kankje det er meningen, men da burde det ikke vært mulighet for å velge vanskelighetsgrad. Selv jeg som ikke er en hardcore FPS'er gjennomfører spillet med så og si samme letthet på Hard som Easy. - Vanneffektene er flotte men kunne vært bedre. Tenker da på ting som at vannet rører seg når man går i det (*kremt* Morrowind) osv. Samt trær, gress og busker burde vært bevegelige (som andre tidligere har nevnt.) - Kjedelig at man ikke har en funksjon som fjerner alle våpen fra hendene (husket ikke det engelske ordet ) siden løpsfarten er forskjellig i forhold til hvilke våpen man har. - Kjedlige og kjisjeaktige stemmer hos motstanderen, virker ikke særlig skremmende - Blodkort demo. En skam! greit nok at demoer er demoer men det tar tar knappe 15min å gjennomføre det uten å rushe for mye (ellers så har jeg gått glipp av en stor del... ) Har sikkert glemt noe viktig begge steder menne jeg kommer ikke på noe mer i skrivede stund. Men selv om dette er en demo så håper jeg at Crytek er klar over disse bugsene/tingene og jobber med dem as I type... Gøy var no demoen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå