FJERNET111 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Hmm laster ned med 150kB/s De fleste servene er vel ganske sprengte... lurer på når de oppdatere hjemmesiden og helt offisielt ligger ut demoen? edit: argh 80kB/s... kan ikke flere sider få fingeren ut å legge opp filen heh Endret 21. januar 2004 av SBS Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Fyyyy så tregt det går... Er på ca 40% nå, laster ned med ca. 19 kB/s. Raten er blitt bedre og bedre, men det er fremdeles 4 Windowstimer og 47 Windowsminutter igjen. Akka meg! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Spillte det nettopp, men hadde forferdelig mye grafikk feil. Merkelig farger som gjorde sånn at jeg ikke så noe til tider ++ Har de nyeste driverne til det meste, noen som jeg kan sende bildene til som kan laste de opp på en side så folk kan se? Eller noen som vet hva som kan hjelpe? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Kan godt sende de til meg [email protected] Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Spillte det nettopp, men hadde forferdelig mye grafikk feil. Merkelig farger som gjorde sånn at jeg ikke så noe til tider ++ Har de nyeste driverne til det meste, noen som jeg kan sende bildene til som kan laste de opp på en side så folk kan se? Eller noen som vet hva som kan hjelpe? Har hørt mye om disse bildefeilene... Forklar, er det som masse farger som kommer opp til feil tid? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Spillte det nettopp, men hadde forferdelig mye grafikk feil. Merkelig farger som gjorde sånn at jeg ikke så noe til tider ++ Har de nyeste driverne til det meste, noen som jeg kan sende bildene til som kan laste de opp på en side så folk kan se? Eller noen som vet hva som kan hjelpe? Har hørt mye om disse bildefeilene... Forklar, er det som masse farger som kommer opp til feil tid? Masse farger hele tiden, og alle virker gale Enten de er over hele skjermen, eller bare i skyene har sendt et par bilder til notarget, så får dere se Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Her er flere mirrors for de som trenger det http://www.ausgamers.com/files/download/html/10264 http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=farcry http://www.loadedinc.com/news.php?id=3325 http://files.filefront.com/1790095 http://www.worthplaying.com/article.php?sid=15622 Det får vel holde en stund Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Rart, hvis jeg har på Very High Water Quality og/eller uansett antialiasing så ser jeg ikke en døyt. Ser bare det endeløse hav og masse prikker her og der. Forresten, noen av de som har spilt demoen som kan fortelle meg hvor i granskauen jeg finner bomba som jeg skal bruke til å ødelegge tårnet? Og er det noen flere enn meg som er utrolig irritert på de forbanna båtene som skyter mortar og er like treffsikker som om jeg skulle skyte på en låvedør med ei ert? Arghh Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Rart, hvis jeg har på Very High Water Quality og/eller uansett antialiasing så ser jeg ikke en døyt. Ser bare det endeløse hav og masse prikker her og der. Forresten, noen av de som har spilt demoen som kan fortelle meg hvor i granskauen jeg finner bomba som jeg skal bruke til å ødelegge tårnet? Og er det noen flere enn meg som er utrolig irritert på de forbanna båtene som skyter mortar og er like treffsikker som om jeg skulle skyte på en låvedør med ei ert? Arghh Hehe... du er like elendig til å lete som jeg var... Du vet den lampen som svaier, det er en dør til venstre der (når du går inn i bunkersen) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Kødder du? Herregud.. *Ta syns test i morgen den dag* Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Her har dere bildene fra NoLimit_^ Bilde 1 Bilde 2 Det var litt av en bug det Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Merkelig, jeg skrudde av anti-aliasing, så ble grafikken helt perfekt Har alt på very high, 1024*768, og det går helt flytende... Jeg er glad for at det er mer effektivt å snike seg rundt, i stedenfor å bare springe rundt å skyte vilt rundt seg... og de fiendene er jo så flinke til å gjemme seg i busken, jeg er glad for at jeg har surround-anlegg sånn at jeg hører hvor de er Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Er det flere som har litt problemer med at lyd-effektene til fiendens våpen osv forsvinner eller ikke er der? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jepp, akkurat som NoLimit hadde det, hadde jeg det også. Fy Fy Crytek.. Hehe, jeg fant frem til slutt TCi, takk for helpen.. Nå sitter jeg her med hakeslep og tenker: "Var det alt?" og "Bare 2 måneder igjen til jeg blir totalt asosial" Lenke til kommentar
tømta Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Får vel laste den ned etter skolen imorgen... Hei du som har i siggen din: "Elderscrolls Gå inn hit for å vite mer om Arena,Daggerfault og Morrowind!" Det heter "Daggerfall", og ikke Daggerfault.... (og jeg elsket det spillet når det kom:) ... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Spoiler fra demo: Er det bare jeg som dør, eller slutter virkelig demoen etter du har sprengt den radaren? I så fall, herregud, hvordan skal jeg nå klare å vente helt til mars når spillet kommer?! En av de beste demoer jeg har prøvd... Ps: Tømta; har du hørt om private meldinger? Ganske nyttig funksjon... Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Når jeg skal loade stopper den på | | så mye Spilte det tidligere i dag og da funket det helt fint. Er sikkert en "beta" demo eller noe sånt, en del bugs, men et sinnsykt bra spill Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Spoiler fra demo: Er det bare jeg som dør, eller slutter virkelig demoen etter du har sprengt den radaren? I så fall, herregud, hvordan skal jeg nå klare å vente helt til mars når spillet kommer?! En av de beste demoer jeg har prøvd... Ps: Tømta; har du hørt om private meldinger? Ganske nyttig funksjon... Spoiler! Ja demoen slutter der ja. Men etter det jeg har sett av filmer så blir du slengt ut av gangen og faller ned i sjøen. Og så fortsetter neste "bane"... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) syns det var veldig spennende da jeg gikk inn i skogen..dere skjønenr sikkert. der han sier at det beste er å gå i jungelen og ikke gå på stien, elns. kult med 5.1 på anlegget og. så filmen en gang til nå..MONSTER på slutten!!! Hater monster, ødelegger realismen...for meg ialefall. Liker bedre MOHAA en Doom fks. Endret 21. januar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvor store systemkrav er det på spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå