Gå til innhold

Far Cry single play demo er UTE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ihvertfall sett forskjellen på F.Eks Geforce4 Ti4200 og 9800Pro i Max Payne2 og Halo, å det er stor forskjell spør du meg. Men, men du kan jo være naiv å ikke tro det er forskjell du........

Eg har og sett forskjellen, bror min har radeon9700 og får normal mapping til å gå meir flytande enn hos meg.

Lenke til kommentar
Har ihvertfall sett forskjellen på F.Eks Geforce4 Ti4200 og 9800Pro i Max Payne2 og Halo, å det er stor forskjell spør du meg. Men, men du kan jo være naiv å ikke tro det er forskjell du........

Eg har og sett forskjellen, bror min har radeon9700 og får normal mapping til å gå meir flytande enn hos meg.

Da er vi enige. Hva som er gøyest er jo smaksak.... :yes:

Eller som de sier i USA:

Opinions are like assholes. Everyone's got one

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer GeForce 3(Siden GeForce 4 ti 4000 serien er vel Geforce 2 basert, er den ikke?)

Hvor har du det fra? Stemmer ikke....

Hørte det for lenge siden. Noen av GeForce 4 kortene er oppgraderte GeForce 2, det er jeg sikker på, men om det er ti4200 serien aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Lastet ned og prøvd nå. Spillet rocker. :D

Meneh... Grafikk feil? Får feil på skyggene. På folk spesielt, men også steiner. :p Ødelegger litt...

Det med et 9500NP.

Det virker som at 9500 og lavere har litt problemer med spillet. Har du testet de siste driverene? (4.10)

Lenke til kommentar
Lastet ned og prøvd nå. Spillet rocker.  :D

Meneh... Grafikk feil? Får feil på skyggene. På folk spesielt, men også steiner.  :p  Ødelegger litt...

Det med et 9500NP.

Det virker som at 9500 og lavere har litt problemer med spillet. Har du testet de siste driverene? (4.10)

Bruker Omega. De nyeste, basert på 3.10 (?) Catalyst 4.10 ble det bare tull med. ;)

Endret av KompleX
Lenke til kommentar

Huff og huff.

Instalerte spiller, startet det. Og da kom det frem om jeg ville gjøre innstillinger i Options fordi det var første gang jeg hadde load demoen. Så jeg trykte ja.

Og da kom jeg rett tilbake i skrivebordet. Prøver å loade på nytt men havner på skrivebordet. Har lest noen steder på nett som har det samme prob. Og de sa at det hjalp å nedgradere driverne. Men det hjalp ikke :cry:

Noen tips, noen som har hatt samme prob?

Lenke til kommentar

Så i log filen i spillet:

WARNING: Error: CTexMan::ImagePreprocessing: Scaling of 'textures/defaults/palletteheat.dds' compressed texture is dangerous (only one mip)

9 Shader files found.

Hmm..

Prøve å laste ned på nytt da, hvis ingen gidder å sende meg den filen :yes:

palletteheat.dds

Endret av notarget
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...